اوپن سی پرو در معیارهای کلیدی از بازار Blur پیشی گرفت

اوپن سی پرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 527 نفر

تجمیع کننده توکن‌های غیرمثلی (NFT)، اوپن سی پرو (OpenSea Pro)، پس از راه‌اندازی خود در این هفته، شاهد افزایش قابل توجهی در آدرس‌های فعال و حجم تراکنش‌ها بوده است. این پلتفرم همچنین توانست در بازار رقابتی، سهم برتر معاملات را به خود اختصاص دهد و آن را حفظ کند.

پس از معرفی اوپن سی پرو، که قبلا با نام GEM شناخته میشد، آدرس‌های روزانه جدید و آدرس‌های فعال روزانه افزایش یافتند. این پلتفرم برای معامله گران حرفه ای طراحی شده و هدف آن رقابت با بازار NFT تازه تاسیس Blur است.

اوپن سی پرو

طبق داده‌های دون آنالیتیکس، آدرس‌های جدید روزانه در اوپن سی پرو به بیش از ۱۸۰۰ افزایش یافت. آدرس‌های فعال روزانه نیز به بالای ۳۵۰۰ رسید و از آن زمان به زیر ۳۰۰۰ رسیده است.

اوپن سی پرو

به طور مشابه حجم معاملات روزانه در پلتفرم تازه معرفی شده نیز افزایش یافت و از ۳ میلیون دلار فراتر رفته است. این مشخصه از آن زمان تاکنون بالای ۲.۵ میلیون دلار بوده است.

OpenSea Pro در مقابل Blur

بلور (Blur) مدت‌هاست که از زمان ورود خود به صحنه، با ایردراپ‌های پرمخاطب خود که به منظور تشویق فعالیت روی پلتفرم است، بر حجم روزانه در میان تجمیع‌کننده‌های NFT غالب بوده است. در حال حاضر رقابت کمی بالا گرفته بطوری که اوپن سی پرو در حجم معاملات روزانه در میان تجمیع‌کننده‌های NFT با بلور وارد مبارزه شده است. اوپن سی پرو در ۵ و ۶ آوریل پیشتاز بود اما دیروز برتری خود نسبت به بلور را از دست داد.

به طور مشابه، اوپن سی پرو در ۵ و ۶ آوریل بیشترین درصد سهم بازار را در میان تجمبع کننده های NFT به دست آورد؛ اما دیروز مجدداً برتری خود در مقابل Blur را از دست داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx