با رشد ۳۰ درصدی کاردانو، این ارز به بالاترین قیمت خود در چند سال اخیر رسید!

با رشد 30 درصدی کاردانو، این ارز به بالاترین قیمت خود در چند سال اخیر رسید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2654 نفر

با رشد ۳۰ درصدی کاردانو، این ارز به بالاترین قیمت خود در چند سال اخیر رسید!

قیمت کاردانو (ADA) در ماه های اخیر روند صعودی داشته و حالا این ارز دیجیتال موفق شده به بالاترین قیمت ثبت شده خود در چند سال اخیر برسد.

قیمت کاردانو روز گذشته در حدود ۳۰٪ افزایش یافت که به اعتقاد برخی می تواند به دلیل تحولات آینده این پروتکل و همچنین دیدگاه مثبت تریدرها در خصوص این ارز دیجیتال باشد.

کاردانو در تداوم روند صعودی خود موفق شد تا بازه ۰.۴۵ دلاری صعود کند. چنین قیمت هایی آخرین بار، سه سال گذشته در ژانویه سال ۲۰۱۸ ثبت شده بودند. در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، ADA در بازه ۰.۴۳ دلاری معامله می شود.

نمودار کاردانو

نمودار ADA

همانطور که در نمودار قابل مشاهده است، ADA موفق شد از بازه مقاومتی بسیار مهم ۰.۳۵ – ۰.۳۷ دلاری عبور کند. این ارز همچنین بالای میانگین متحرک ۳۴ روزه خود معامله می شود که می تواند خبر خوبی برای تریدرها باشد. با این وجود، ADA همچنان راه درازی تا رسیدن به بالاترین سطح خود ۱.۴۱ دلار که در هفته اول سال ۲۰۱۸ ثبت شد دارد.

تحولات پیش روی کاردانو

ADA در سال ۲۰۱۷ توسط بنیانگذار سابق اتریوم، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) راه اندازی شد. کاردانو یک پروتکل اثبات سهام است که به کاربران این امکان را می دهد که قراردادهای هوشمند را در بلاکچین خود اجرا کنند. نسخه فعلی کاردانو که شلی (Shelley) نام دارد، هم اکنون در ابتدای فاز دوم خود در طرح پنج فازی چند ساله این پروتکل قرار دارد.

در اواخر ماه جاری میلادی، ADA شاهد تغییراتی در بلاکچین خود خواهد بود که به کاربران این امکان را می دهد که توکن های خود را ایجاد کنند که بر روی بلاکچین کاردانو اجرا می شوند. به گفته توسعه دهندگان این پروژه، چنین توکن هایی در مقایسه با توکن های ERC-20 فعلی که در شبکه اتریوم قرار دارند، سریعتر و مقیاس پذیرتر خواهند بود.

یکی دیگر از عواملی که در افزایش قیمت ADA تاثیرگذار بوده است، برنامه این شبکه برای تمرکززدایی کامل پول های استیکینگ کاردانو در ماه مارس است. طبق نقشه راه اعلام شده توسط تیم توسعه کاردانو به نام IOHK، تولید بلوک ها در شبکه ADA کاملاً غیرمتمرکز خواهد شد – به این معنی که IOHK دیگر به غیر از توسعه نقش دیگری در شبکه کاردانو نخواهد داشت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx