الیوت وینمن:‌ برخی از آلت کوین ها پتانسیل سود هزار برابری دارند

الیوت وینمن:‌ برخی از آلت کوین ها پتانسیل سود هزار برابری دارند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2172 نفر

الیوت وینمن:‌ برخی از آلت کوین ها پتانسیل سود هزار برابری دارند

تریدر و اینفلوانسر ارزهای دیجیتال، الیوت وینمن (Elliot Wainman) اعتقاد دارد که برخی از آلت کوین ها پتانسیل سود ۱۰۰۰ برابری را دارند.

الیوت وینمن به ۲۱۸۰۰ مشترک یوتیوب خود گفته که اعتقاد دارد بخش دیفای روند صعودی خواهد داشت زیرا ارزش کل قفل شده این بخش نوپا از ۲۸.۶ میلیارد دلار به ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

این تحلیلگر معتقد است که آن دسته از آلت کوین های دیفای که ارزش بازار کمی دارند از این رشد بهره مند خواهند شد که از جمله آنها می توان به استیبل کوین اسنو سواپ (SNOW)، یونی تیک (Unitake)، پنکیک سواپ (SWAP) و پروتکل بائو (BAO) اشاره کرد.

کوین دیگری که در لیست وینمن قرار دارد بریج میوچوال (BMI) است که خدمات بیمه ای در برابر عدم موفقیت قراردادهای هوشمند، حملات به صرافی های ارزهای دیجیتال و کرش استیبل کوین ها ارائه می دهد.

یک کوین دیگر آپشن روم (ROOM) است که یک پروتکل اوراکل و پیش بینی بازار است که بر روی شبکه پولکادات توسعه داده شده است. وی در این خصوص گفت:

شما اوراکل دارید، پیش بینی بازار دارید، پولکادات را دارید. همه این ویژگی ها در یک جا با ارزش بازار کم عرضه شده اند.  ارزش بازار آنها با ۵ میلیون دلار شروع می شود. نکته این است که این کوین ها مجموعه ای از ویژگی ها را در خود جای داده اند که بسیاری از پروژه های بزرگتر ندارند.

چشم انداز اتریوم

در مورد اتریوم، وینمن اعتقاد دارد که این پلتفرم هوشمند قراردادهای هوشمند حتی بعد از ثبت رکورد اخیر خود پتانسیل بالایی برای رشد دارد، و فاندامنتال های این ارز نیز این موضوع را تایید می کنند.

با در نظر گرفتن تمام چیزهایی که در حال اتفاق افتادن است، بخصوص NFT ها و دیفای، قطعا جای رشد بیشتری برای اتریوم وجود دارد و این ارز گل سرسبد تمام آلت کوین ها است.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

امروز اتریوم موفق شد بعد از مدت ها از بازه ۱۵۰۰ دلاری عبور کند و رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. هم اکنون این ارز در بازه ۱۵۴۹ دلاری در زمان نگارش این مطلب معامله می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx