ریپل در این قیمت ها منصفانه نیست

ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

همانطور که النور ترت و چارلز گاسپارینو در فاکس بیزینس گزارش کردند، برنامه جلسات ویلیام هینمن، مسئول سابق SEC، نگاهی کامل به تفکر این آژانس ارائه می دهد، زیرا این آژانس شروع به بررسی بهترین روش برای کنترل بازار نوپای ارزهای دیجیتال کرد، اما همچنین می تواند از این ایده که . اعتقاد بر این است که SEC به طور غیرمنصفانه ریپل را در سرکوب خود هدف قرار داده است،حمایت کند.

دستور کار هینمن، که فاکس بیزینس توانست به آن دست یابد، دوره تقریباً چهار ساله او در SEC را با اصلاحات جزئی پوشش می دهد. با این وجود، معلوم نیست که آیا اسناد شرح کاملی از فعالیت های روزانه او در حین خدمت به عنوان مدیر مالی شرکت می دهد یا خیر.

در پاسخ به درخواست قانون آزادی اطلاعات توسط استوارت یانگ و اندرو فوربس در اوایل سال جاری، سوابق برای سرمایه گذاران ریپل ارسال شد. طبق گزارش FOX Business، این نشان می‌دهد که چگونه SEC با طیف گسترده‌ای از چهره‌های تاثیرگذار در صنعت ارزهای دیجیتال، از جمله خالق مرموز بیت‌کوین، ساتوشی ناکاموتو، ارتباط برقرار کرده است. در زمان رئیس سابق SEC و جی کلیتون منصوب ترامپ، هینمن در مرکز تلاش‌های آژانس برای تنظیم ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ قرار داشت.
در دسامبر ۲۰۲۰، در پایان سلطنت جی کلیتون، SEC شکایت قانونی خود را علیه آزمایشگاه های ریپل به دلیل فروش ثبت نشده توکن های XRP به سرمایه گذاران ارائه کرد.

Fox Business Ripple این اتهامات را رد می کند و ادعا می کند که ریپل یک ارز مشابه بیت کوین و اتریوم است تا یک توکن امنیتی. همچنین برای تسهیل پرداخت ها در یک شبکه غیرمتمرکز مانند شبکه آنها عمل می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx