بیت کوین می تواند تحت نظارت رگولاتور “قیمت دو برابری” داشته باشد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال بزرگتر می شود و دارایی های اصلی آن بیشتر مورد پذیرش قرار می گیرد، حال سوال مطرح شده این است که کدام ناظر مالی بر آن نظارت می کند.

به گزارش کوین دسک، یکی از مدعیان این نقش، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) است که رئیس آن، روستین بهنام توضیح داد که چرا آژانس او ​​باید تنظیم کننده اصلی ارزهای دیجیتال باشد.

تسهیل رشد کریپتو

به گفته او، قرار دادن مقررات کریپتو تحت صلاحیت آژانس او ​​برای صنعت خوب است و حتی ممکن است به رشد آن منجر شود. همانطور که وی تاکید کرد:

اگر فضایی منظم داشته باشیم، ممکن است رشد رخ دهد. اگر یک بازار تحت نظارت CFTC وجود داشته باشد، ممکن است قیمت بیت کوین دو برابر شود.

همانطور که بنهام توضیح داد، یک چارچوب نظارتی روشن به سرمایه گذاران نهادی اطمینان بیشتری می دهد و آنها را تشویق می کند تا به این فضا علاقه مند شوند:

«این مؤسسات مستقر در فضای رمزنگاری فرصت عظیمی برای جریان‌های نهادی می‌بینند که تنها در صورتی رخ می‌دهد که ساختار نظارتی در اطراف این بازارها وجود داشته باشد.»

موضع CFTC در مورد مقررات ارزهای دیجیتال

شایان ذکر است که در ماه جولای، بنهام انتظار داشت که رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم در آینده به سبدهای مالی اصلی در ایالات متحده تبدیل شوند.

در اوایل آگوست، کمیته کشاورزی سنای ایالات متحده لایحه‌ای را پیشنهاد کرد که کنترل نظارتی بر بازارهای نقدی برای «کالاهای دیجیتال» جدید تعریف شده را در اختیار CFTC قرار می‌دهد.

بلافاصله پس از آن، رئیس CFTC به احتمال اینکه آژانسش مقررات ارزهای دیجیتال را در آینده بپذیرد، اظهار داشت که CFTC برای این امکان آماده است.

اخیراً، بنهام گفت که قبلاً به CFTC اجازه داده بود تا آماده شدن برای تبدیل شدن به تنظیم کننده پیشرو و تأمین مالی برای بخش قابل توجهی از صنعت ارزهای دیجیتال را آغاز کند.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیز در تلاش است تا خود را به عنوان تنظیم کننده اصلی ارزهای دیجیتال معرفی کند، اما به دلیل شکایت علیه شرکت های رمزنگاری مانند ریپل، که مدیر عامل آن آژانس را متهم  کرده، شهرت ضعیفی به دست آورده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx