شایعه قیمت ۱۰ هزار دلاری ریپل

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2059 نفر

در شبکه‌های اجتماعی شایعه‌ای در مورد قیمت ریپل و آرتور بریتو، یکی از بنیانگذاران کمتر شناخته شده ریپل، در حال گردش است. ظاهراً، بریتو پیش‌بینی کرده است که قیمت XRP به ۱۰ هزار دلار خواهد رسید. اما آیا این شایعه صحت دارد؟

پیش‌بینی قیمت ۱۰۰۰۰ دلاری از سوی بنیانگذار ریپل

این شایعه از یک پست در حساب خبری پرطرفدار CoinGeek در X (سابقاً توییتر) آغاز شد. این پست ادعا می‌کرد که بریتو گفته است قیمت XRP به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. از جمله سایر ادعاهای این پست این بود که بریتو گفته است ریپل برای پاسخگویی به نیازهای ۷.۵ میلیارد نفر در سراسر جهان طراحی شده است.

مشکل این پیش بینی عجیب این است که هیچ منبع معتبری برای آن وجود ندارد. ادعاهای زیادی در مورد این پیش بینی قیمت برای ریپل وجود دارد، اما هیچ سندی از بریتو وجود ندارد که گفته باشد قیمت XRP به هدف حیرت‌آور ۱۰ هزار دلاری خواهد رسید. در حقیقت، به طور کلی اطلاعات کمی در مورد بریتو در دسترس است.

آرتور بریتو کیست؟

بریتو یکی از سه بنیانگذار ریپل لبز (Ripple Labs) است. او کمتر شناخته شده است، زیرا از مرکز توجه دوری می‌کند و در حساب X خود پست نمی‌گذارد.

پیش بینی قیمت ریپل

قدیمی‌ترین پیش بینی بریتو برای قیمت XRP

قدیمی ترین نمونه از پیش بینی بریتو برای قیمت ۱۰۰۰۰ دلاری ریپل، مربوط به یک ویدئو یوتیوب از سال ۲۰۱۹ است. در این ویدئو ادعا می‌شود که بریتو این پیش بینی را در سال ۲۰۱۷ انجام داده است.

قیمت ۱۰ هزار دلاری برای ریپل

علاوه بر این شایعه‌ها، یک تحلیلگر ارز دیجیتال به نام Lord XRP پیش بینی کرده است که قیمت XRP به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر معتقد است که ریپل می‌تواند این سطح را به دست آورد؛ چراکه به واسطه فناوری بلاکچین و ویژگی های خاص خود، سهم بسیار بیشتری از پرداخت ها در سطح جهان را به دست خواهد آورد.

آیا قیمت ریپل به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

هیچ کس نمی‌تواند با قطعیت بگوید که آیا قیمت XRP به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید یا خیر. برخی از تحلیلگران معتقدند که این امکان وجود دارد، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این امر کاملا غیرعملی است. در نهایت، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا این شایعه به حقیقت خواهد پیوست یا خیر.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
2.5 2 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx