تحلیل ریپل | تحلیل و بررسی قیمت XRP

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 510 نفر

طبق برخی از صحبت‌ها در فضای کریپتو، ریپل به رای نهایی دادگاه خود دربرابر SEC نزدیک می‌شود. البته که این موضوع از سوی ریپل یا سازمان بورس و اوراق بهادار و یا دادگاه مربوط تایید نشده است. همانطور که این شرکت به روزهای پایانی دادگاه خود نزدیک می‌شود، قیمت XRP هم به یک نقطه عطف در نمودار خود نزدیک می‌شود.

تحلیل ریپل در نمودار هفتگی

ریپل

قیمت ریپل یک خط حمایت داینامیک را تشکیل داده است. این حمایت داینامیک پتانسیل بالایی برای حفظ قیمت دارد. زیرا از یک طرف این خط در نمودار بلند مدت شکل گرفته و از طرفی با یک محدوده مهم که با باکس سبز مشخص شده هم پوشانی دارد. این اوردر باکس در محدوده قیمت ۰.۳۲۱ دلار تشکیل شده و می‌تواند یک نقطه ورود مناسب برای اکثر تریدرها به نظر برسد. در صورت شکست این محدوده رو به پایین، XRP می‌تواند ریزش‌های بیشتری را تجربه کند و حتی تا حدود ۰.۲۰ دلار پایین بیاید. از سوی دیگر، در سمت بالا، یک محدوده مهم در نزدیکی قیمت ۰.۴۴۰ دلار وجود دارد. ریپل برای حرکت به سوی ATH خود ابتدا باید از سد این محدوده عبور کند؛ که در این صورت در بلند مدت سودهای ۱۰۰درصدی و بیشتر چیز دور از ذهنی نیست.

البته لازم به یادآوری است که نتیجه دادگاه تاثیر مستقیم و شدیدی روی قیمت ریپل خواهد داشت، پس سرمایه گذاران این رمزارز باید از نزدیک اخبار مربوط به دادگاه را دنبال کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx