ایا ریپل میتواند در این ماه به پنج دلار برسد؟

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 546 نفر

تحلیل ریپل

در روز شنبه، قیمت ریپل بالای ۰.۵۰ دلار صعودی باقی می‌ماند، زیرا این کوین قبلاً از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرده و بسته شده است. پس از یک افزایش چهار روزه، روز مثبت آغاز شد و جفت XRP/USD روند صعودی را آغاز کرد و حرکت صعودی خود را حفظ کرد.

قیمت ریپل

قیمت ریپل

اگرچه ریپل، شرکت پشتیبان توکن XRP، همچنان در یک نبرد قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار است، این توکن با وجود تداوم نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال (SEC) دستاوردهای قابل توجهی را نشان داده است.

بررسی قیمت ریپل و توکنومیک

بر اساس داده های گردآوری شده توسط کوین مارکت کپ، ارزش توکن در ماه گذشته ۴۶.۳۰ درصد و در این ماه ۸.۲۰ درصد افزایش یافته و امروز بالای ۰.۵۰ دلار معامله می شود.

کوین مارکت کپ اکنون با ارزش بازار زنده ۲۵.۷۷ میلیارد دلار در رتبه ششم قرار دارد. مقدار کلی آن ۱۰۰ میلیارد کوین ریپل و عرضه در گردش ۴۹ میلیارد کوین ریپل است.

قیمت فعلی این رمز ارز  ۰.۵۱۸۴ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲.۹ میلیارد دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت ریپل، ۵.۵ درصد افزایش داشته است.

با توجه به اینکه ارزش بیشتر آلتکوین ها همچنان در حال کاهش است، افزایش اخیر ریپل چشمگیر است. دستاوردهای مثبت ریپل را می توان تا حدی به آخرین تحولات در مورد ریپل با SEC نسبت داد.

پیروزی احتمالی ریپل بر SEC

SEC به دلیل انتشار ریپل به عنوان یک امنیت علیه Ripple شکایت کرده است، اما دفاع آن اخیرا ضعیف شده است و به نوسان قیمت ریپل تبدیل شده است. دفاع ریپل در برابر SEC مبتنی بر این استدلال است که XRP مانند اتریوم نباید یک امنیت در نظر گرفته شود زیرا تنها هدف آن تسهیل تراکنش ها در یک شبکه غیرمتمرکز است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx