ادرس های اتریوم در گوگل قابل جستجو شد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

اکنون می‌توانید آدرس‌های اتریوم را در گوگل جستجو کنید اما بیت کوین چطور؟

آخرین ویژگی رمزنگاری گوگل، برخی از آدرس‌های کیف پول اتریوم را قادر می‌سازد تا موجودی اتریوم خود را مستقیماً از موتور جستجوی گوگل ردیابی کنند و نیاز به Etherscan را کاهش می‌دهد.

این ویژگی اولین بار توسط هان هوآ، مدیر سرمایه گذاری گوگل، در یک پست توییتر در ۱۱ اکتبر منتشر شد.اما، تلاش کوین تلگراف برای جستجوی بیت کوین نشانی عدم نمایش در گوگل را نشان داد. استفن کول، سرمایه‌گذار نام دار، تحت تأثیر قرار نگرفت و توییت کرد: «آیا گوگل از بیت‌کوین اطلاعی ندارد؟»

کوین تلگراف همچنین چندین آدرس مختلف اتریوم را امتحان کرد که اکثر آنها کار نمی کردند. بنابراین، عملکرد در حال حاضر بسیار محدود است و ممکن است با گذشت زمان بهبود یابد. با این وجود، تلاش‌های اخیر نشان می‌دهد که گوگل نقش کلیدی در جذب کاربران اینترنت به دنیای خدمات مبتنی بر بلاک چین و وب۳ ایفا می‌کند. این ویژگی جدید علاوه بر مشارکت گوگل با صرافی رمزارز کوین بیس در ۱۱ اکتبر ارائه می‌شود تا به مشتریان خود اجازه دهد برای خدمات ابری به صورت رمزنگاری پرداخت کنند، که انتظار می‌رود از اوایل سال ۲۰۲۳ اجرایی شود. گوگل همچنین با تعبیه یک شمارش معکوس تا زمانی که اتریوم از اثبات کار  به اثبات سهام تبدیل شود، وارد تبلیغات اتریوم ادغام شد.

مارکوس تیلن، مدیر ارشد سرمایه گذاری پلتفرم خدمات دارایی دیجیتال Matrixport، در صحبت با کوین تلگراف، گفت که ما نباید از تلاش های گوگل در فضای وب۳ شگفت زده شویم زیرا بانک های تجاری و شرکت های وب۲ به انجام “مقدار عظیم کار در پس زمینه ادامه می دهند.

وی همچنین اضافه کرد:

زمستان کریپتو به وضوح متفاوت است زیرا شرکت‌های مستقر به استفاده از ترازنامه خود [برای سرمایه‌گذاری در کریپتو] ادامه می‌دهند و حتی ممکن است از شرکت‌های فعلی پیشی بگیرند.»

 

اما، در حالی که تلاش‌های گوگل مورد استقبال قرار می‌گیرد، Thielen معتقد است که یک رویداد پذیرش گسترده برای وب۳ می‌تواند «زمانی که آیفون به‌عنوان یک کیف پول ارز دیجیتال استفاده شود» رخ دهد.او افزود: «اگر و زمانی که این اتفاق بیفتد، صنعت کریپتو از ۱۰۰ مایل در ساعت به ۲۵۰ مایل در ضربان قلب خواهد رسید.

واکنش جامعه

ویتوریو ریوابلا، مدیر روابط توسعه‌دهنده پلتفرم توسعه  Alchemy گفت که خبر ویژگی جدید جستجوی آدرس اتریوم گوگل دیگاه صعودی ایجاد میکند .

با این حال، SadPanda.blockchain، سردبیر سابق Web3ArtBlog.NFT، از این خبر چندان هیجان‌زده نشد و استدلال می‌کرد که گوگل «داده‌های بلاک چین ما را به تبلیغ‌کنندگان می‌فروشد تا ما را از طریق کیف پول‌هایمان هدف قرار دهد!»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx