احتمال سقوط بیت کوین تا ۶۰۰۰ دلار

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 490 نفر

ریزش بیت کوین تا ۶۰۰۰ دلار

فلوریان گرومس، مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری Midas Touch Consulting، معتقد است که بیت کوین ممکن است در انتظار اصلاح بیشتر به زیر ۱۰۰۰۰ دلار باشد. بر اساس گزارش گرومس، بیت کوین احتمالاً می‌تواند سطح حمایتی را در مرز ۱۰۰۰۰ دلار پیدا کند و به طور بالقوه تا حدود ۶۰۰۰ دلار اصلاح شود، در حالی که اشاره می‌کند که به دلیل نوسانات، این ارز دیجیتال پرچمدار ممکن است طی چند روز آینده تغییرات قیمت جزیی پیدا کند. این متخصص امور مالی همچنین خاطرنشان کرد که خروج بیت کوین از بازار نزولی فعلی یک رویداد ویژه و لازم است.

این بدترین حالت من در حال حاضر است [بیت کوین ۶۰۰۰ دلار]. من آن را رد نمی کنم. من فکر می کنم ۱۰,۰۰۰ دلار احتمالاً چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد، و سپس ما شاهد یک جهش قیمتی خوب و شاید آزمایش دیگری از محدوده ۱۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ دلار خواهیم بود، مانند کف دوقلو در یک قیمت خاص، و این پایان کار زمستان کریپتو خواهد بود. اتمام زمستان کریپتو، اما هنوز زمان می برد، فکر نمی کنم به این زودی اتفاق بیفتد.

شانس بیت کوین برای به دست آوردن مجدد ۶۹۰۰۰ دلار بالاست

علاوه بر این، گرومس نسبت به توانایی بیتکوین برای بازگرداندن بالاترین رقم تاریخی ۶۹۰۰۰ دلار علیرغم رویدادهای صعودی مانند هاوینگ ۲۰۲۴ ابراز تردید کرد. او اظهار داشت که بحران نقدینگی و عدم اطمینان نظارتی عواملی هستند که احتمالاً مسیر بیت کوین را مختل می کنند. اگر کل این بخش کریپتو بتواند مانند گذشته بهبود یابد، پس از اینکه هاوینگ بیتکوین انجام شود، کل بخش احتمالاً در یک روند صعودی جدید قرار خواهد گرفت. بیت کوین از سال ۲۰۰۹ بی وقفه در حال افزایش بوده است. از نظر اساسی، مقررات، البته می تواند اساساً از یک بازار صعودی جدید جلوگیری کند.

پوشش نهایی در برابر تورم

در عین حال، وی خاطرنشان کرد که طلا همچنان ذخیره نهایی ارزش و محافظ در برابر تورم است، عنصری که هنوز توسط بیت کوین به دست نیامده است. پیش از این، گرومس پیش بینی کرده بود که روند صعودی بیتکوین احتمالا ظرف یک سال آینده باز خواهد گشت. با این حال، او به سرمایه گذاران هشدار داد که انتظار شگفتی هایی در جهت صعودی و نزولی داشته باشند، زیرا زمستان کریپتو ادامه دارد. در این میان، بیتکوین همچنان زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار معامله می شود. در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت ۱۹۱۰۰ دلار معامله می‌شد که در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱ درصد افزایش داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx