لونا کلاسیک در تلاش برای لیست شدن در کوین بیس

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 650 نفر

درخواست جامعه لونا کلاسیک برای لیست شدن در کوین بیس

جامعه پشت اکوسیستم فروپاشیده ترا، که از آن زمان به لونا کلاسیک تغییر نام داد، درخواستی ایجاد کرده است که از صرافی رمزارز فهرست شده در نزدک درخواست کند تا توکن خود را فهرست شود.

این درخواست، که در زمان نگارش آن کمی کمتر از ۳۰۰۰ امضا داشت، از کوین بیس می‌خواهد تا لونا کلاسیک را فهرست کند زیرا “به سرعت در حال بازیابی موقعیت خود در جهان کریپتو” است. در این درخواست آمده است که با توجه به ثبات جدید لونا کلاسیک پس از فعال سازی مجدد حاکمیت و اجرای اقدامات کاهش تورم در کنار توسعه و ارتقاء بلاک چین، احیای اکوسیستم Terra Classic در جریان است، بنابراین باید در بورس فهرست شود.

در رسانه‌های اجتماعی، درخواست‌ها برای فهرست کردن ترا کلاسیک توسط کوین بیس افزایش یافته است، زیرا جامعه قصد دارد این موضوع را در پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر ترند کند. در زمان نگارش این مقاله، کوین بیس به دلیل گزارش‌هایی که گوگل از Coinbase Commerce برای پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال که از خدمات ابری استفاده می‌کند، رو به افزایش است.

درخواست‌های انجمن برای دریافت دارایی‌های رمزنگاری شده در صرافی‌ها جدید نیست. در نوامبر ۲۰۲۱، فلوکی اینو، درخواستی برای ثبت نام در کوین بیس نیز ایجاد کرد، در حالی که جامعه پشت میم کوین رقیب شیبا اینو درخواستی با بیش از ۵۰۰۰۰۰ امضا داشت تا در فهرست رابینهود قرار بگیرد.

ترا کلاسیک نسخه تغییر نام تجاری اکوسیستم اصلی ترا است که در اوایل سال جاری سقوط کرد. هنگامی که اکوسیستم ترا سقوط کرد، عرضه در گردش آن از ۳۴۰ میلیون توکن به ۶.۹ تریلیون رسید و برای مبارزه با تورم این رمز ارز، حامیان  ۱.۲ درصد مالیات بر تمام تراکنش های انجام شده در شبکه اضافه کرده اند.

قیمت لونا کلاسیک در اوایل این ماه پس از اینکه صرافی پیشرو بایننس اعلام کرد که مکانیزم سوزاندن را برای تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت‌های معاملاتی نقطه‌ای و مارجین لونا کلاسیک اجرا می‌کند، افزایش یافت. همانطور که گزارش شده است، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس خاطرنشان کرد که صرافی حدود ۵.۶ میلیارد توکن لونا کلاسیک را سوزاند که در آن زمان بیش از ۱.۸ میلیون دلار ارزش داشت.

جامعه کریپتو به طور قابل توجهی نسبت به این رمزارز صعودی است و انتظار دارد قیمت آن احتمالاً به دلیل کاهش مالیات شبکه تا پایان سال بیش از ۵۷۰ درصد افزایش یابد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx