هک یوتیوبر معروف توسط هکرهای ارز دیجیتال

یوتیوب ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 651 نفر

هک یوتیوبر معروف توسط هکرهای ارز‌ دیجیتال

یوتیوبر معروف اسکوبا جیک هک شدن کانال خود را با بیش از ۱۳ میلیون مشترک و ۱.۷۵ میلیارد بازدید از زمان ایجاد کانال در سال ۲۰۱۱ تأیید کرده است. در واقعه ۹ سپتامبر، کلاهبرداران ارز دیجیتال برای مدتی کانال را تصاحب کردند و سعی کردند با تبلیغ طرح های هدیه ارزهای دیجیتال به مشترکان از ان ها اخاذی کنند.

گزارش ها نشان می دهد که کلاهبرداران حدود ۱ بیت کوین را از این ظریق بدست آورده اند و در حال حاضر ناپدید شده اند. این گزارش ها بر اساس آدرس هایی است که هکرها در تبلیغات خود قرار می دادند، بدست آمده است.

طبق گزارش Blockchain.com، کیف پول مشترک بیت کوین از زمان ایجاد خود چهار تراکنش را ثبت کرده است. این کیف پول در مجموع ۱.۰۱۰۷ بیت کوین دریافت کرد، و سریعا توسط هکرها نقد شد.

شایان ذکر است که مبلغ از دست رفته می تواند بیشتر باشد زیرا ممکن است کلاهبرداران کیف پول ها را در جریان پخش زنده تغییر داده باشند. در جای دیگر، تجزیه و تحلیل کیف پول اتریوم نشان می دهد که هیچ تراکنشی انجام نشده است.

این کلاهبرداری منعکس کننده سایر حوادث کلاهبرداری در یوتیوب بود که در آن کلاهبرداران از یک مصاحبه قدیمی با یک فرد مشهور در محافل ارز دیجیتال استفاده می کنند، آن را مجدداً به صورت پخش زنده ارسال می کنند و طرح هدیه جعلی را تبلیغ می کنند. دلیل استفاده هکرها از پخش زنده این است که به ظاهر اعتبار بیشتری در ذهن بیننده ایجاد می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx