قیمت زی کش | تحلیل زی کش

قیمت زی کش
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

قیمت زی کش (ZEC) همراه با سایر آلتکوین‌ها مسیر نزولی را طی می‌کرد و در چند روز گذشته به میزان ۱۴ درصد کاهش یافت.

  • زی کش هفته گذشته ۱۴ درصد ریزش کرده است اما فرصت خرید بیشتری را برای شما باز می کند.
  • اسیلاتور  Awesome صعودی به نظر می رسد.
  • RSI زی کش در حدود عدد ۴۲ است.

نگاهی اجمالی به نمودارها فرصت خریدی را با اشاره به روند نزولی نشان داده است. حالا، آیا گاوها این روند را به پایان خواهند رساند و قیمت را به ۶۶ دلار برمی‌گردانند؟ سطوح اصلاحی فیبوناچی زی کش از ۵۵ دلار به ۹۲.۶ دلار افزایش یافته است که سطح اصلاحیِ ۸۳.۴٪ را نشان می دهد که نزدیک به منطقه حمایت کلیدی ۵۸ دلار است. در ماه ژوئن و در منطقه ۵۵ تا ۵۸ دلاری یک مسیر صعودی ظاهر شد.

OBV به افزایش حجم خرید اشاره می کند

علاوه بر این، OBV نیز از ماه ژوئیه افزایش یافته است که به یک حجم خرید با ثبات تر اشاره می کند که در مقایسه با فشار فروش به طور قابل تشخیصی قوی تر است. از طرف دیگر، به نظر می رسد که آزمایش مجدد مکرر سطح حمایتی آن را تضعیف کرده است. اگر قیمت زی کش به زیر ۵۸ دلار کاهش یابد می تواند به ۵۵ و ۵۲ دلار کاهش یابد و فرصت خرید جدیدی ایجاد کند. با این حال، حرکت متمایل به سمت فروشندگان است زیرا RSI نمی تواند از مناطق ۵۰ رد شده و بالاتر از آن سطح بماند.

در نمودار ۲ ساعته، به نظر می رسد زی کش قدرت خود را از دست داده است و همانطور که در چند هفته گذشته مشاهده شد ضعیف‌تر شده است. منطقه ۶۷.۳ دلاری همانطور که از آگوست دیده شد نزولی بود. ناگفته نماند، این منطقه دو بار دیگر تست شده است. در این مرحله، AO یک واگرایی صعودی را نشان می دهد. بنابراین، همانطور که قیمت به سمت منطقه حمایت می‌رود، حرکت تغییر می‌کند. قیمت زی کش در حال حاضر در حالی که از روند صعودی لذت می برد بالاتر از دوره تثبیت خود است.

افزایش ۱.۸۶ درصدی قیمت زی کش

با توجه به کوین مارکت کپ، قیمت ZEC تا زمان انتشار ۱.۸۶٪ افزایش یافته است و در ۵۸.۲۵ دلار معامله می شود. ارزش کل بازار ۴.۶۲ درصد کاهش یافت. علاوه بر این، حجم معاملات ۳۹.۵۳ درصد کاهش یافته است که نشان می دهد خریداران در تلاش برای رشد دارایی های زی کش خود هستند.

در نمودار قیمت روزانه، قیمت زی کش در حالی که نزدیک خط روند بالایی حرکت می‌کند، افزایش می‌یابد. از سوی دیگر، خرس‌ها می‌توانند در هر زمانی با نرخ انباشته محدود، مانع از صعود این کوین شوند. اگر گاوها می خواهند با قدرت کامل حرکت کنند و از هر گونه بازدارندگی خرس ها اجتناب کنند، باید انباشته شوند. بر اساس نمودار روزانه، قیمت زی کش در تلاش است تا حرکت خود را در طول دوره تجمیع حفظ کند. شاخص های تکنیکال افزایش سرعت روند صعودی ZEC را نشان می دهد.

RSI زی کش در حال حاضر ۴۲ است که پایین تر از خنثی است. همچنین به نظر می رسد MACD با خطوط سیگنال که می تواند نشان دهنده تغییرات در روندها باشد، تلاقی می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx