تحلیل لونا | بررسی قیمت لونا ۲

لونا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 649 نفر

دو کوان، بنیانگذار ترا لونا، ممکن است با مسائلی مواجه شود، علیرغم اینکه نگران دستور بازداشت خود از سوی دادستان های کره جنوبی نبود. پس از گزارش بلومبرگ که نشان داد او در سنگاپور با چالش‌هایی مواجه است، به نظر می‌رسید که همه چیز علیه کوان کار می‌کند. بر اساس این گزارش، کوان برای تمدید مجوز استخدام یا ثبت کسب و کار در کشور با مشکل مواجه است.

حرکت لونا

با این حال، بنیانگذار پروژه تنها کسی نبود که با مشکل مواجه بود. لونا، که سقوط آن دلیل تسلیم بازار در ماه می بود، نیز هفته خوبی نداشت. با توجه به کوین مارکت کپ، عملکرد هفتگی لونا در زمان انتشار ۴۷.۵۱ درصد کاهش یافت. این عملکرد بدترین عملکرد در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بود. جالب اینجاست که این کاهش پس از افزایش ۲۰۰ درصدی LUNA در چند روز پیش رخ داد.

بر اساس حرکات قیمت در نمودارها، LUNA حرکت مشابهی در هفته گذشته داشت که منجر به کاهش قابل توجهی شد. در ۱۲ سپتامبر، موردی از یک الگوی کندلی انگالفینگ وجود داشت. این الگو باعث شد LUNA از ۵.۴۱ دلار به ۳.۹۵ دلار سقوط کند. این مورد مشابه در ۱۴ سپتامبر بود، زیرا LUNA از ۴.۵۲ دلار به ۲.۴۵ دلار سقوط کرد.

لونا

شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان داد که لونا به فشار منطقه بیشینه خرید سقوط کرده است. سپس RSI فاش کرد که خریداران LUNA در تلاش برای بهبودی هستند زیرا در ۴۵.۱۳ باقی مانده است.

لونا

با این حال، جریان پول Chaikin (CMF) و شاخص جریان پول (MFI) نظرات متناقضی داشتند. طبق گزارش CMF، جریان پول در کنترل خریداران نبود و ارزش آن در -۰.۰۶ بود. در مورد MFI؛ نوسانگر تکنیکال نشان داد که در حالی که منطقه بیش از حد خرید LUNA به پایین‌تر برگشته بود، جریان پول به اندازه CMF ناکافی نبود.

در زمان انتشار مقاله، توقف بعدی برای کوان و لونا در دو طرف مقابل بود. در حالی که گزارش‌های نوظهور نشان می‌داد که مقامات کره جنوبی در حال تلاش برای لغو گذرنامه بنیانگذار هستند، این کوین به سمت احیای مجدد پیش می‌رفت. داده های کوین مارکت کپ نشان داد که LUNA در ۲۴ ساعت گذشته ۸.۴۳ درصد افزایش یافته است. به طور همزمان، حجم نیز ۳۹.۴۹ درصد افزایش یافت و ارزش آن به ۷۳۴,۹۵۱,۹۴۶ دلار رسید. علیرغم افزایش، معامله گران لونا ممکن است نیاز به توقف انتظارات بالا داشته باشند، زیرا کاهش شتاب فعلی آن هرگز خارج از گزینه ها نیست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx