درخواست سفر ژائو برای دومین بار رد شد

چانگ پنگ
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 239 نفر

سفر به امارات برای شرکت در مراسم سال نو ممنوع

ریچارد جونز، قاضی آمریکایی به چانگ‌پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بایننس، اجازه سفر به امارات متحده عربی را نداد، این تصمیم در حالی صورت می گیرد که ژائو در انتظار صدور حکم برای نقض قوانین بانکی ایالات متحده است.

ژائو، مدیر عامل سابق بایننس، به دلیل فعالیت غیرقانونی در ایالات متحده محکوم شد. این حکم یک شکست برای ژائو است، زیرا بایننس در سال ۲۰۲۳ با وزارت دادگستری ایالات متحده به مبلغ ۴.۳ میلیارد دلار توافق کرد و ژائو به نقض قانون حفظ حریم خصوصی بانکی اعتراف کرد.

قاضی جونز در حکم خود خاطرنشان کرد که حضور ژائو در ایالات متحده برای اجرای عدالت ضروری است. وی همچنین به “ویژگی های خاص پرونده” اشاره کرد که مانع از صدور اجازه خروج از کشور برای ژائو (CZ) می شود.

مدیر عامل صرافی بایننس

در نتیجه این حکم، ژائو احتمالاً تا صدور حکم خود، که برای فوریه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، در ایالات متحده باقی خواهد ماند، وی می تواند تا ۱۸ ماه به زندان محکوم شود.

با وجود مشکلات حقوقی، وضعیت مالی ژائو در سال ۲۰۲۳ بهبود یافته است. طبق گزارش های اخیر، ثروت تخمینی وی تقریباً ۲۵ میلیارد دلار افزایش یافته و به بیش از ۳۷ میلیارد دلار رسیده است. این امر عمدتاً به دلیل سهام وی در بایننس است که همچنان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات باقی مانده است.

در حال حاضر، ژائو در ایالات متحده با وثیقه ۱۷۵ میلیون دلاری آزاد است و ۱۵ میلیون دلار نقد در اختیار دارد؛ آینده بایننس و ژائو مشخص نیست، اما این پرونده پیامدهای مهمی برای صنعت ارزهای دیجیتال دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx