تایید ETF بیت کوین باعث ریزش بازار خواهد شد

etf بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 512 نفر

تایید ETF بیت کوین ممکن است باعث کاهش قیمت بیت کوین شود

قیمت بیت کوین

ران نوینر، بنیانگذار Crypto Banter، در یک ویدیو در روز پنجشنبه گفت که ضعف آلت کوین ها در همه بخش ها، گواه این است که بازار با تایید ETF بالقوه به عنوان یک رویداد «فروش خبر» برخورد می کند.

او گفت: «تأیید ETF بیت کوین یک رویداد فروش خبر برای آلت کوین ها خواهد بود. احتمال تأیید بیش از ۹۹ درصد است و آلت کوین ها ضعیف هستند. این نشان می دهد که بازار ETF را به عنوان عاملی که پتانسیل کاهش قیمت را دارد، می بیند.»

نوینر گفت که اصلاح ۲۰ درصدی برای بازار ارزهای دیجیتال محتمل است. به عنوان مثال، این اصلاح می تواند منجر به کاهش قیمت بیت کوین به ۳۵۰۰۰ دلار و کاهش اتریوم به زیر ۱۸۰۰ دلار شود.

آیا در بلند مدت بازار صعودی خواهد شد ؟

ETF بیت کوین

این اصلاح کوتاه مدت خواهد بود و بازار ارزهای دیجیتال در بلند مدت همچنان صعودی خواهد بود؛ نوینر تنها تحلیلگری نیست که معتقد است تأیید ETF بیت کوین می تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین شود؛ آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX، نیز معتقد است که ETF بیت کوین می تواند برای ارزهای دیجیتال مضر باشد. او گفت که ETF می تواند ماهیت ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی های نوآورانه و غیرمتمرکز تغییر دهد.

هیمز گفت: «ETF بیت کوین خطرناک است زیرا بیت کوین را یک دارایی سنتی دیگر تبدیل می کند. این می تواند منجر به کاهش علاقه به بیت کوین اصلی شود.»

چه زمانی ETF بیت کوین تایید خواهد شد ؟

ETF بیت کوین

 

SEC هنوز تصمیم خود را در مورد ETF بیت کوین اعلام نکرده است. انتظار می رود این تصمیم در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه اعلام شود.

با توجه به اینکه تأیید ETF بیت کوین توسط SEC در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه اعلام خواهد شد، بازار ارزهای دیجیتال در هفته های آینده احتمالاً با نوسانات بیشتری همراه خواهد بود.

تحلیلگران معتقدند که اگر ETF بیت کوین تأیید شود، ممکن است بازار در کوتاه مدت با یک اصلاح ۲۰ درصدی مواجه شود. این اصلاح می تواند منجر به کاهش قیمت بیت کوین به ۳۵۰۰۰ دلار و کاهش اتریوم به زیر ۱۸۰۰ دلار شود.

با این حال، تحلیلگران همچنین معتقدند که این اصلاح کوتاه مدت خواهد بود و بازار ارزهای دیجیتال در بلند مدت همچنان صعودی خواهد بود.

در صورت تأیید ETF بیت کوین، این امر می تواند باعث ورود سرمایه گذاران جدید به بازار ارزهای دیجیتال شود. این امر می تواند به افزایش حجم معاملات و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بلند مدت منجر شود.

احتمال رد شدن ETF بیت کوین وجود دارد ؟

چه زمانی ETF بیت کوین تایید می شود

البته، این احتمال نیز وجود دارد که ETF بیت کوین تأیید نشود. در این صورت، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً با یک اصلاح نزولی مواجه خواهد شد.

در مجموع، بازار ارزهای دیجیتال در هفته های آینده با چشم انداز مبهمی مواجه است. تأیید ETF بیت کوین می تواند منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال یا کاهش قیمت آنها شود.

تحلیلگران توصیه می کنند که سرمایه گذاران در این مدت با احتیاط عمل کنند و از سرمایه گذاری های هیجانی خودداری کنند.

آیا تأیید ETF بیت کوین می تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین شود؟

بله، تأیید ETF بیت کوین می تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت شود.

آیا تأیید ETF بیت کوین می تواند برای ارزهای دیجیتال مضر باشد؟

برخی از تحلیلگران معتقدند که تأیید ETF بیت کوین می تواند برای ارزهای دیجیتال مضر باشد، زیرا می تواند ماهیت آنها را به عنوان دارایی های نوآورانه و غیرمتمرکز تغییر دهد.

اگر ETF بیت کوین تأیید شود، چه تأثیری بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟

اگر ETF بیت کوین تأیید شود، ممکن است در کوتاه مدت با یک اصلاح ۲۰ درصدی مواجه شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx