آیا بیت کوین به زیر 60,000 دلار سقوط خواهد کرد؟

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آیا بیت کوین به زیر 60,000 دلار سقوط خواهد کرد؟ امروز، 16 نوامبر، بیت کوین در تداوم روند نزولی خود به بازه 60,000 دلار سقوط کرد. برخی گمانه زنی می کنند که این روند نزولی تا سطوح پایین تری ادامه خواهد داشت. نمودار قیمتی BTC بیت کوین در حالی که موفق شده بود روز دوشنبه […]

آیا بیت کوین به زیر 60,000 دلار سقوط خواهد کرد؟

آیا بیت کوین به زیر 60,000 دلار سقوط خواهد کرد؟

امروز، 16 نوامبر، بیت کوین در تداوم روند نزولی خود به بازه 60,000 دلار سقوط کرد. برخی گمانه زنی می کنند که این روند نزولی تا سطوح پایین تری ادامه خواهد داشت.

نمودار بیت کوین

نمودار قیمتی BTC

بیت کوین در حالی که موفق شده بود روز دوشنبه قیمت خود را تا بالای 66,000 دلار افزایش بدهد، امروز در یک ریزش 8 درصدی به کف 60,350 نزول کرد. با این نزول، پایین ترین قیمت این ارز دیجیتال از 6 نوامبر به ثبت رسید. قطعا تاثیر این نزول بیشتر برای تریدرهای اهرمی محسوس بود. حالا با این تزلزل پوزیشن ها در معاملات مشتقات، برخی امیدوار هستند که روند نزولی جای خود را به روند صعودی بدهد.

بعد از اینکه بیت کوین موفق شد اوج جدیدی را برای خود ثبت کند،‌ برخی از تحلیلگران نسبت به پولبک این ارز دیجیتال هشدار داده بودند. آنها پیش بینی می کردند که BTC ممکن است به سمت 59,000 دلار به حرکت درآید. پیتر برنت (Peter Brandt) که این روند نزولی را دنبال می کرد، مطرح کرده است که کانال 50,000 دلار می تواند سطح خوبی برای ورود باشد:

من علاقه مند به خرید BTC نزدیک بازه 53,000 دلار و ETH در محدوده 4,030 دلار هستم.

با این حال، وی بر این موضوع تاکید کرد که BTC الزاما به آن سطوح نزول نخواهد کرد. برخی دیگر نیز روند حرکتی بیت کوین در بازه ماهانه را بررسی کردند، ماهی که معمولا پرنوسان و با ثبت اوج های جدید همراه بوده است.

نمودار بیت کوین

نمودار قیمتی BTC

تریدر و تحلیلگر رکت کپیتال (Rekt Capital) در این خصوص گفت:

اگر بیت کوین بخواهد سطح ماهانه (سبز) را لمس کند،‌ باید این خط روند صعودی (سیاه) شکسته شود.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx