جردن بلفورت: قیمت XRP می تواند چندین برابر شود

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

جردن بلفورت: قیمت XRP می تواند چندین برابر شود جردن بلفورت (Jordan Belfort) که از او به عنوان گرگ وال استریت یاد می شود، دیدگاه بسیار صعودی در مورد XRP دارد؛ و پیش بینی می کند که قیمت این رمزارز افزایش چشمگیری خواهد داشت. وی در توییتی که به تازگی منتشر کرده، مدعی شده که […]

جردن بلفورت قیمت XRP می تواند چندین برابر شود

جردن بلفورت: قیمت XRP می تواند چندین برابر شود

جردن بلفورت (Jordan Belfort) که از او به عنوان گرگ وال استریت یاد می شود، دیدگاه بسیار صعودی در مورد XRP دارد؛ و پیش بینی می کند که قیمت این رمزارز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی در توییتی که به تازگی منتشر کرده، مدعی شده که مقادیر زیادی از XRP را در اختیار دارد. و همچنین پیش بینی کرده که قیمت ریپل حداقل تا 10 دلار افزایش خواهد یافت.

من یک هولدر بزرگ (شش رقمی) از XRP هستم. دوست من فکر می کند که این ارز یکی از بهترین ارزها است. او فکر می کند که ریپل 10,000 دلاری خواهد شد. امیدوارم که حق با او باشد، اما من به 10 دلار هم قانع هستم.

جالب است بدانید که جردن بلفورت از بیت کوین به عنوان اسکم در سال 2018 یاد کرده بود. اما حالا او به یکی از طرفداران رمزارزها بخصوص ریپل تبدیل شده است.

همانطور که می دانید شرکت ریپل همچنان درگیر یک نبرد قانونی با سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا است. از زمانی که شکایت این سازمان رسمی شد، ریپل روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

با اینکه این رمزارز موفق شده بعد از سقوط سنگین خود به دنبال این شکایت، قیمت خود را افزایش بدهد؛ اما همچنان با اوج 3.40 دلاری خود در سال 2018 بسیار فاصله دارد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx