کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت اول)

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟(قسمت اول) در این مقاله آموزشی به بررسی کیف پول‌های امانی و غیرامانی می پردازیم. در قسمت اول، توضیح کلی در مورد این دو کیف پول ارائه می‌شود. تا به حال به این فکر کرده اید که رمزارز شما چگونه و در کجا ذخیره می شود؟ انواع مختلفی از […]

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟(قسمت اول)

در این مقاله آموزشی به بررسی کیف پول‌های امانی و غیرامانی می پردازیم. در قسمت اول، توضیح کلی در مورد این دو کیف پول ارائه می‌شود.

تا به حال به این فکر کرده اید که رمزارز شما چگونه و در کجا ذخیره می شود؟ انواع مختلفی از کیف پول های رمزارزی وجود دارد که دارندگان توکن می توانند از آنها برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کنند. اما، به طور کلی می توان آنها را به دو دسته کلی تقسیم کرد: کیف پول های امانی و غیر امانی.

کیف پول امانی، مانند بایننس کاستدی (Binance Custody)، سرویسی است که کلید خصوصی کیف پول شما را در اختیار دارد و دارایی های شما را در امان نگه می دارد. حساب معمولی بایننس شما نیز یک کیف پول امانی است. در مقابل، اگر از کیف پول غیرامانی استفاده می کنید، به تنهایی کنترل کاملی بر دارایی های خود دارید. متامسک و کیف پول زنجیره بایننس نمونه هایی از کیف پول های غیرامانی هستند.

هر دو کیف پول امانی و غیر امانی دارای مزایا و معایب خود هستند. بیایید تفاوت های آنها را بررسی کنیم تا بتوانید یاد بگیرید چه زمانی از یک نوع یا نوع دیگر استفاده کنید.

مقدمه

اگر تا به حال از بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال استفاده کرده اید، می دانید که داشتن کیف پول دیجیتال ضروری است. اگر می خواهید تراکنش انجام دهید، در یک صرافی ارز دیجیتال معامله کنید یا از برنامه های بلاک چین استفاده کنید، به یکی نیاز دارید. به این ترتیب، درک نحوه عملکرد کیف پول‌های رمزارزی و تفاوت اصلی بین ارائه‌دهندگان کیف پول‌های غیرامانی و امانی مهم است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx