آموزش جامع کیف پول مای اتر والت MyEtherWallet

مای اتر والت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9998 نفر

آموزش جامع کیف پول مای اتر والت MyEtherWallet

کیف پول مای اتر والت MyEtherWallet یک کیف پول نرم افزاری منبع باز است. این کیف پول به نوعی رابط بین شما و بلاک چین است. پس هیچ اطلاعاتی از شما را نگه نمی دارد. هر چند این نکته ی مثبتی است، اما بدی هایی هم دارد. مای اتر والت توانایی ریست کردن پسورد شما را ندارد. پس باید در حفط اطلاعات خود شدیدا کوشا باشید.

این والت امکان هماهنگ شدن با یک والت سخت افزاری مثل لجر، کیپ کی، ترزور و … را دارد.

 

نحوه ی نصب و راه اندازی

برای نصب این کیف پول با تلفن همراه خود به سایت رسمی آن به آدرس www.myetherwallet.com مراجعه کنید. در پایین صفحه نواری ظاهر می شود که با کمک آن بسته به مدل گوشی، می توانید نرم افزار مای اتر والت را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

step1

بعد از باز شدن گوگل پلی یا اپ استور، نرم افزار را دانلود کنید.

step2

بعد از دانلود و نصب، چنین صفحه ای نمایان می شود:

step3

در این قسمت شما باید عبارت create a free wallet را انتخاب کنید. پس از انتخاب، صفحه ی دیگری برای شما نمایان می شود. به پایان صفحه ی باز شده بروید تا گزینه ی create a wallet را مشاهده کنید.

step4

پس از فشردن این عبارت، صفحه ی زیر برای شما باز می شود. در این قسمت شما باید برای خود یک پین کد انتخاب کنید. فراموش نکنید که نباید این پین کد را فراموش کنید. آن را جایی امن بنویسید و به خوبی از آن نگه داری کنید.(پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی “کارهایی که باید برای حفظ امنیت کیف پول و دارایی ها انجام دهید” را مطالعه کنید.)

step5

پس از تعیین پین کد، از شما خواسته می شود یک بار دیگر پین کد خود را تکرار کنید. لازم به ذکر مجدد است باید در حفظ امنیت این عدد کوشا باشید.

step6

پس از تعیین پین کد، بسته به مدل گوشی شما، این امکان وجود دارد که در صورت تمایل  اثر انگشت خود را نیز تعریف کنید. اگر تمایل داشتید باید عبارت enable biometry unlock را انتخاب کنید. در غیر این صورت، skip را لمس کنید.

step7

حالا شما با تصویر زیر روبرو می شود. باید عبارت start using mew wallet را لمس کنید.

step8

پس از آن یک پیغام به روی صفحه شما ظاهر می شود. این پیغام به شما هشدار می دهد که جهت داشتن امکان بازیابی، عبارت ۲۴ کلمه ای ایجاد کنید. در غیر این صورت با فراموشی اطلاعات ورود، دارایی های شما برای همیشه مفقود می شود. پیشنهاد می کنیم حتما عبارت BACKUP NOW  را انتخاب کنید.

step9

با انتخاب این عبارت، یک صفحه ی دیگر نمایش داده می شود که در آن جا هم باید دوباره عبارت BACK UP NOW  را انتخاب کنید. سپس باید دفتر و خودکار خود را آماده کرده و عبارت START را لمس کنید.

 

عبارت بازیابی

صفحه ای برای شما باز می شود که در آنجا امکان اسکرین شات گرفتن وجود ندارد. ۲۴ کلمه در این صفحه نوشته شده است که باید حتما آن ها را یادداشت کنید. بعد از یادداشت عبارت NEXT در بالای صفحه را بزنید.

در قسمت بعد از شما یک امتحان گرفته می شود تا مطمئن شوید عبارت ها را درست و به ترتیب یادداشت کرده اید. فراموش نکنید این عبارت ها برای بازیابی کیف پول بسیار مهم هستند. پس از اتمام این مرحله عبارت FINISH در بالای صفحه را انتخاب کنید.

کیف پول شما آماده است!

 

نحوه ی انتقال و دریافت ارز

وقتی در صفحه ی اصلی کیف پول هستید، در مستطیل بالای صفحه دو نماد فلش دار موجود است. فلش رو به پایین نشانه ی دریافت و رو به بالا نشانه ی ارسال ارز است.

home

برای دریافت ارز کافی است نماد دریافت را بزنید تا آدرس کیف پول شما مشخص شود. آن را کپی کرده و برای شخصی که قصد واریز دارد ارسال کنید.

to receive

اما برای ارسال ارز از کیف پول، باید نماد ارسال را لمس کنید. در صفحه ای که باز می شود، آدرس مقصد را رو به روی ” To: ” وارد کنید. ارز مورد نظر و میزان آن را نیز مشخص کنید.

ضمنا در بخش Fee با تغییر هزینه ی تراکنش می توانید سرعت انتقال را نیز تنظیم کنید. سپس send را بفشارید. حتما قبل از ارسال، همه چیز را خوب چک کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد. چرا که دیگر امکان تصحیح وجود ندارد.

to send

امنیت کیف پول

برای امنیت کیف پول حود، شما در قسمت setting and support بخش setting که در پایین صفحه اصلی قرار دارد، می توانید اثر انگشت خود را فعال و غیر فعال کنید.

setting

پشتیبانی

برای دریافت پشتیبانی باید از طریق ایمیل با آدرس support@myetherwallet.com در تماس باشید.

 

بازیابی کیف پول

اگر عبارت ۲۴ کلمه ای داشته باشید، می توانید بعد از دانلود کیف پول عبارت restore را انتخاب کنید. سپس این صفحه برای شما نمایان می شود.

RESTORE

پس از وارد کردن عبارت بازیابی، می توانید کیف پول قبلی خود را بازیابی کنید.

 

با ما همراه باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx