آنتونی پامپلیانو، هم بنیانگذار و شریک مورگان کریک دیجیتال

آنتونی پامپلیانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4522 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: آنتونی پامپلیانو، هم بنیانگذار و شریک مورگان کریک دیجیتال

نقل قول

حرکت بیت کوین تهاجمی خواهد بود. من کاملا مطمئن هستم بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱، ۱۰۰ هزار دلاری خواهد شد.

بیوگرافی

آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، یک کارآفرین و سرمایه گذار آمریکایی است که به یکی از بزرگترین چهره های کریپتو در دنیا تبدیل شده است. وی در جامعه ارزهای دیجیتال با لقب “پامپ” نیز شناخته می شود. پامپلیانو با پادکست خود به نام The Pomp Podcast و انتشار خبرنامه روزانه خود در حوزه ارزهای دیجیتال به نام The Pomp Letter برای بیش از ۴۵۰۰۰ سرمایه گذار، به چهره مشهوری در این عرصه تبدیل شده است.

پامپ همچنین یکی از بنیانگذاران و شرکای مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital) است. این شرکت یکی از شاخه های شرکت بزرگ مدیریت سرمایه گذاری مورگان کریک کاپیتال (Morgan Creek Capital) است.

پامپلیانو با نزدیک به ۴۶۰،۰۰۰ فالور به یکی از بزرگترین اینفلوانسرهای توییتر در حوزه رمزارزها تبدیل شده است. پامپلیانو به عنوان یکی از طرفداران بزرگ صنعت رمزارزها شناخته می شود که اعتقاد دارد بیت کوین در کمتر از یک دهه از نظر ارزش بازار از طلا پیشی خواهد گرفت و در دراز مدت تا ۴۰۰۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد.

وی دارای مدرک لیسانس در رشته های اقتصاد و جامعه شناسی است. وی همچنین بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ با درجه گروهبانی در خدمت ارتش ایالات متحده بود.

آنتونی پامپلیانو در سال ۲۰۲۰

در طول سال ۲۰۲۰، پامپلیانو به طور فعال موضع صعودی خود را در خصوص بیت کوین حفظ کرد و بارها پیش بینی های مثبت خود درباره این ارز دیجیتال را تکرار کرد. در اوایل سال ۲۰۲۰، پامپ دوباره پیش بینی کرد که بیت کوین آستانه ۱۰۰۰۰۰ دلار را تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهد شکست.

در ماه مارس، پامپلیانو برای نمایش بهتر محتوای مطالب آموزشی خود، نام پادکستش را از Off The Chain به Pomp Podcast تغییر داد. این پادکست در سال ۲۰۲۰ موفق شد در لیست برترین پادکست های سال ۲۰۲۰ فوربز قرار بگیرد.

شرکت سرمایه گذاری کریپتو پامپلیانو به نام مورگان کریک دیجیتال اعتبار شرکت های متعددی را از جمله استارت اپ وام دهی BlockFi را تأمین کرد. در سال ۲۰۲۰، مورگان کریک دیجیتال همچنین در بانک کریپتو Avanti و پلتفرم بلاکچینی Cadence سرمایه گذاری کرد.

این شرکت همچنین از طریق صندوق بارستول (Barstool) کمک قابل توجهی به کسب و کارهای کوچک کرد که تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته بودند. مورگان کریک دیجیتال همچنین با راه اندازی The Giving Block موفق به جذب حداقل ۷۵۰،۰۰۰ دلار کمک مالی از طریق ارزهای دیجیتال شد.

آنتونی پامپلیانو در سال ۲۰۲۱

آیا پیش بینی پامپلیانو در خصوص صعود بیت کوین تا ۱۰۰۰۰۰ به وقوع خواهد پیوست؟ قطعا این سوال یکی از هیجان انگیزترین سوال های سال ۲۰۲۱ خواهد بود. انتظار می رود که پامپلیانو مخاطبان خود را گسترش بدهد و به هزاران نفر اطلاعات بیشتری در خصوص بیت کوین و ارزهای دیجیتال ارایه بدهد. همچنین انتظار میرود که مورگان کریک دیجیتال با سرمایه گذاری های خود از شرکت های بیشتری در سال جاری حمایت کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx