ویتالیک بوترین ، موسس اتریوم

ویتالیک بوترین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2708 نفر

ویتالیک بوترین، هم موسس اتریوم

بیوگرافی:

ویتالیک بوترین، نویسنده و برنامه نویس روسی-کانادایی، از سال ۲۰۱۱ در جامعه بیت کوین حضور داشته و او یکی از بنیان‌گذاران و نویسندگان مجله Bitcoin به شمار می‌رود. او در درجه اول به عنوان مخترع اتریوم که یک شبکه جهانی بلاکچین برای اجرای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده شناخته می شود. اتریوم در حال حاضر دومین پلتفرم با ارزش و شناخته شده جهان بعد از بیت کوین است. در حال حاضر بوترین بر روی تحقیق در مورد روش های مقیاس پذیری برای اتریوم متمرکز شده است.

ویتالیک بوترین در سال ۲۰۱۹

سال گذشته بوترین برروی تحقیق و ارائه شیوه های حفظ حریم خصوصی و مقیاس پذیری برای اتریوم متمرکز شد، زیرا شبکه بلاکچین اتریوم در حال حاضر توان پردازش بیشتر از ۱۵ تراکنش در ثانیه را ندارد. در حالی که پیش بینی می شود فاز بعدی اتریوم (موسوم به Ethereum 2.0) در سال ۲۰۲۱ یا حتی دیرتر راه اندازی خواهد شد، بوترین با پیشنهاد ادغام این شبکه با بیت کوین کش موجب خشم جامعه بلاکچین شد.

در ماه مارس، او بیان کرد که برای پیشرفت صنعت ارزهای دیجیتال و ایجاد تأثیرات قابل توجه اجتماعی، باید فلسفه های سختگیرانه فردگرایان را به منظور تفکر بیشتر درباره واقعیت های یک جامعه که خواهان برابری و مساوات است کنار بگذارد. در ماه دسامبر، بوترین روشی را برای اجرای انتقال زودهنگام از اتریوم ۱.۰ به اتریوم  ۲.۰ قبل از هارد فورک شبکه پیشنهاد کرد و این انتقال را به مدت تقریبی ۶۱۱ روز به تعویق انداخت.

انتظار ما از بوترین

سال ۲۰۲۰ یک سال حیاتی برای توسعه اتریوم خواهد بود، زیرا محققان و توسعه دهندگان برای آماده سازی شبکه اتریوم برای انتقال به یک شبکه محاسباتی غیرمتمرکز که مقیاس پذیرتر و کم مصرف تر خواهد بود، آماده می شوند. در حقیقت، اتریوم  ۲.۰ چشم انداز اصلی اتریوم است: اجماع اثبات سهام، وضعیت شاردینگ، بازدهی معاملاتی بالا و غیره.

اتریوم در حال حاضر توجه و سهم بازار توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند را در اختیار خود دارد، اما با ورود مدعیان به فضای توسعه DApp، اگر این شبکه در یک بازه زمانی منطقی نتواند رشد کند و مقیاس پذیری خود را ارتقا دهد، اتریوم باید شاهد مهاجرت استعدادها به سوی رقبا و سایر پلتفرم ها باشد. با این حال، بوترین و تعدادی از محققان به حل چالش های مهندسی یک شبکه محاسباتی باز و بدون مجوز که می تواند با نهادهای فعلی رقابت کند، متعهد هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید آزاده
حمید آزاده
2 سال ها قبل

کمک کنید روبرو باشیم چگونگی روبرو کنیم..

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx