آیا بیت کوین اثرگذاری خود را در بازار از دست داده است؟

آیا بیت کوین اثرگذاری خود را در بازار از دست داده است؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3951 نفر

آیا بیت کوین اثرگذاری خود را در بازار از دست داده است؟

با قرار گرفتن دامیننس بیت کوین در یک روند نزولی یکساله، برخی از کارشناسان به موضوع اثرگذاری این ارز دیجیتال بر بازار پرداخته اند. داده های کوین گکو نشان می دهند که دامیننس بیت کوین با نزول به ۳۷.۹۸٪ به پایین ترین سطح خود در سه سال گذشته رسیده است. براساس داده ها، آخرین باری که این دارایی چنین نزولی را تجربه کرد، در سال ۲۰۱۸ بود. با این نزول نگرانی ها مبنی بر اینکه این ارز دیجیتال کنترل خود را بر بازار از دست داده،‌ افزایش یافته است.

داغ شدن آتش رقابت

با کاهش تسلط بیت کوین بر بازار، پیتر شیف، تاجر طلا و منتقد شناخته شده بیت کوین، به رقابتی شدن هر چه بیشتر بازار برای بیت کوین اشاره کرده است. وی در این خصوص گفت:

با بیش از ۱۶,۰۰۰ آلت کوین، دامیننس بیت کوین برای اولین بار از ژوئن سال ۲۰۱۸ به پایین ترین سطح خود رسیده است. با یک عرضه نامحدود از ارزهای دیجیتالی که به راحتی خلق می شوند و ویژگی های تقریبا یکسانی دارند، بیت کوین در حال از دست دادن مزیت رقابتی خود به عنوان محرک بازار است.

با عملکرد مثبتی که آلت کوین ها داشته اند، از سال ۲۰۱۴ ارزش بازار آنها با افزایشی سه برابری از ۲۱٪ به تقریبا ۶۰٪ در حال حاضر صعود کرده است. یکی از آلت کوین هایی که موفق شده دامیننس خود را به شکل محسوسی افزایش بدهد، اتریوم است. در حالی که در بازه یک سال گذشته، دامیننس این رمزارز برابر با ۱۰٪‌ بود، در حال حاضر این رقم به بیش از ۲۰٪ افزایش یافته است. از دیگر رمزارزهایی که موفق شده اند سهم خود را در بازار به شکل چشمگیری افزایش بدهند، می توان به بایننس کوین و تتر اشاره کرد.

از این رو، برخی از تحلیلگران و کارشناسان باور دارند که با قدرت یافتن آلت کوین ها، بیت کوین آنچنان در بازار به مانند گذشته تاثیرگذار نخواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx