قیمت بیت کوین در معرض ریزش شدید

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 350 نفر

تثبیت قیمت بیت کوین به زیر ۲۲هزار دلار و خطر ریزش شدید

قیمت بیت کوین زیر مقاومت ۲۲۰۰۰ دلاری تثبیت شده است. اگر کلوز کندل روزانه زیر سطح حمایت ۲۱۵۰۰ دلاری باشد، قیمت بیت کوین ممکن است به شدت کاهش یابد. بیت کوین چند نشانه منفی زیر مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار نشان می دهد. قیمت زیر ۲۲۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در بالای خط روند نزولی متصل با مقاومت نزدیک به ۲۱۷۰۰ دلار شکسته شد. اگر حرکت قابل توجهی به زیر منطقه حمایتی ۲۱۵۰۰ دلاری وجود داشته باشد، قیمت بیت کوین می تواند به شدت کاهش یابد.

قیمت بیت کوین با مقاومت روبرو شده‌است

قیمت بیت کوین در منطقه نزولی زیر منطقه حمایت ۲۲۲۰۰ دلار باقی مانده است. بیت کوین زیر محدوده ۲۲۰۰۰ دلاری و زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت. اخیراً یک جهش به زیر منطقه حمایتی ۲۱۵۰۰ دلاری وجود داشت. پایین ترین سطح هفتگی جدید نزدیک به ۲۱۳۵۹ دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت ضرر است. قیمت بیت‌کوین اکنون زیر ۲۲۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. یک موج بهبود جزئی در بالای منطقه مقاومت ۲۱۶۵۰ دلاری وجود داشت. قیمت به بالای سطح فیبوناچی ۵۰ درصدی کاهش اخیر از ۲۳,۴۵۰ دلار به پایین ۲۱,۳۵۹ دلار صعود کرد. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت بیت کوین به دلار آمریکا، در بالای خط روند نزولی با مقاومت نزدیک به ۲۱۷۰۰ دلار شکسته شد. در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۱۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸ درصدی کاهش اخیر از ۲۳,۴۵۰ دلار به پایین ۲۱,۳۵۹ دلار نیز نزدیک به ۲۱,۸۲۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲۱۰۰ دلاری است.

منبع: BTCUSD در TradingView.com

منبع: BTCUSD در TradingView.com

حرکت واضح به بالای مقاومت ۲۲۱۰۰ دلار ممکن است شروع یک رشد ادامه دار باشد. در مورد ذکر شده، قیمت ممکن است تا سطح ۲۲۳۸۵ دلار افزایش یابد. مقاومت بعدی می تواند نزدیک به سطح ۲۲۷۵۰ دلار باشد که بالاتر از آن قیمت بیت کوین ممکن است به سمت منطقه مقاومت ۲۳۲۵۰ دلار افزایش یابد.

کاهش شدید در راه است؟

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت ۲۲۱۰۰ دلاری را از بین ببرد، می تواند به حرکت خود ادامه دهد. نزدیک ترین حمایت در جهت نزولی نزدیک به منطقه ۲۱۵۰۰ دلاری است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۱۳۵۰ دلار است که در زیر آن قیمت ممکن است شروع به کاهش زیادی کند. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند به سمت منطقه ۲۰۵۰۰ دلار کاهش یابد.

شاخص های فنی:

مکدی ساعتی – مکدی اکنون در منطقه نزولی سرعت خود را از دست می دهد.

RSI  ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای بیت کوین اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی – ۲۱۵۰۰ دلار و به دنبال آن ۲۱۳۵۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی – ۲۱۸۰۰ دلار، ۲۲۱۰۰ دلار و ۲۲۳۸۵ دلار.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx