اتریوم و کاردانو دارایی های محبوب محصولات سرمایه گذاری نهادی هستند

اتریوم و کاردانو دارایی های محبوب محصولات سرمایه گذاری نهادی هستند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3603 نفر

اتریوم و کاردانو دارایی های محبوب محصولات سرمایه گذاری نهادی هستند

اتریوم و کاردانو بخش بزرگی از سرمایه ورودی به محصولات سرمایه گذاری موسسات کریپتو را به خود اختصاص داده اند. اما تقاضا برای محصولات سرمایه گذاری بیت کوین رو به کاهش بوده است.

افزایش علاقه به آلت کوین ها

گزارش هفتگی جریان دارایی های دیجیتال شرکت مدیریت دارایی کوین شیرز (CoinShares) در ۳۰ آگوست، نشان می دهد که ۲۴ میلیون دلار سرمایه وارد محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر آلت کوین ها شده است. هفته گذشته میزان سرمایه ورودی به آلت کوین ها برابر با ۲۱ میلیون دلار بود که حاکی از افزایشی ۱۴.۳ درصدی است.

این گزارش نشان می دهد که اتریوم دارایی محبوب سرمایه گذاران بوده و ۱۷.۲ میلیون دلار ورود سرمایه برای این آلت کوین محبوب ثبت شده است. همچنین در این گزارش اشاره آمده است که محصولات اتریوم و سایر آلت کوین ها در حال حاضر ۳۲٪ از کل دارایی های تحت مدیریت را به خود اختصاص می دهند که تنها ۳٪ از رکورد ۳۵ درصدی اواسط ماه مه کمتر است.

کاردانو نیز ۱۰.۱ میلیون دلار سرمایه ورودی داشته و ۳۲٪ از این سرمایه ها را به خود اختصاص داده است. حالا محصولات مبتنی بر کاردانو ۰.۱۵٪ از کل سرمایه قفل شده در محصولات را به خود اختصاص داده است.

یکی از دلایلی که باعث افزایش علاقه به کاردانو شده، آپگرید پیش روی این آلت کوین موسوم به آلونزو است که برای ۱۲ سپتامبر برنامه ریزی شده است. همانطور که می دانید با این آپگرید قابلیت قراردادهای هوشمند برای اولین بار در بستر کاردانو راه اندازی خواهد شد.

صندوق های مرتبط با سولانا و پولکادات به ترتیب شاهد ورود سرمایه ۲.۷ و ۱.۵ میلیون دلاری بودند. حالا سولانا موفق شده با ۱۶ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت از بیت کوین کش پیشی بگیرد و رتبه ۹ را تصاحب کند. بیت کوین کش در رتبه دهم قرار دارد.

اما در طرف مقابل، محصولات بیت کوین شاهد خروج ۳.۸ میلیون دلار سرمایه در این بازه بوده اند. بنابراین با احتساب این هفته بیت کوین از ۱۶ هفته گذشته، ۱۴ هفته شاهد خروج سرمایه بوده است.

تخمین کوین شیرز نشان می دهد که موسسات مدیریت دارایی در مجموع ۵۶.۸ میلیارد دلار سرمایه تحت مدیریت خود دارند. این گزارش کاهش رقم مورد نظر را به خروج سرمایه از محصولات مبتنی بر بیت کوین مرتبط می داند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx