اصلاح دیگری در انتظار بیت کوین است!

اصلاح دیگری در انتظار بیت کوین است!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3949 نفر

اصلاح دیگری در انتظار بیت کوین است!

با توجه به قرار داشتن نسبت نهنگ صرافی در سطح ۰.۸۷،‌ می توان پیش بینی کرد که اصلاح دیگری در انتظار بیت کوین (BTC) است. روز گذشته بیت کوین موفق شد قیمت خود را افزایش بدهد، اما این افزایش قیمت با فروش مواجه شد. داده ها نشان می دهند که حجم فروش BTC با انتقال دارایی های نهنگ ها به صرافی ها رو به افزایش است.

نسبت نهنگ صرافی

معیار نسبت نهنگ صرافی توسط Crypto Quant توسعه داده شده است. در بازارهای نزولی این معیار بالای ۰.۸۵ و در بازارهای صعودی پایین ۰.۸۵ قرار دارد.

نمودار بیت کوین

نمودار BTC

در زمان نگارش این مطلب این معیار در سطح ۰.۸۷ قرار دارد که نشان دهنده افزایش ورود دارایی ها به صرافی ها و تمایل نهنگ ها برای کسب سود است.

چشم انداز BTC

احتمال رسیدن بیت کوین به بازه ۵۰ هزار دلاری به این زودی ها بسیار بعید به نظر می رسد. اما صعود تا بازه ۴۰ هزار دلاری در مواردی استثنایی ممکن است. آنچه بیش از هر چیز احتمالش وجود دارد، نزول به قیمت باز سالانه ۲۸۹۵۶ دلاری است.

نمودار بیت کوین

نمودار BTC

علاوه بر افزایش نسبت نهنگ، به دلیل تشکیل کانال نزولی و مثلث، چشم انداز کوتاه و میان مدت BTC نزولی به نظر می رسد. از آنجایی که هر دوی این الگو ذاتاً نزولی هستند، انتظار می رود که روند بیت کوین نیز نزولی باشد. در نمودار ۴ ساعته، اهداف قیمتی بیت کوین شامل بازه های ۲۹۸۸۴ دلاری و یا ۲۸۹۵۶ دلاری می شوند. درصورتی که قیمت این ارز زیر خط روند نزولی بسته شود، می توان انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت. با این حال، درصورت بسته شدن قیمت بالای خط روند، ممکن است بیت کوین تا بازه های ۳۳۳۰۰ و ۳۵۰۰۰ دلاری صعود کند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx