آیا پیشبینی این تحلیلگر در خصوص سقوط اجتناب ناپذیر بیت کوین به ۲۰ هزار دلار به وقوع خواهد پیوست؟

آیا پیشبینی این تحلیلگر در خصوص سقوط اجتناب ناپذیر بیت کوین به 20 هزار دلار به وقوع خواهد پیوست؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1178 نفر

آیا پیشبینی این تحلیلگر در خصوص سقوط اجتناب ناپذیر بیت کوین به ۲۰ هزار دلار به وقوع خواهد پیوست؟

با عبور بیت کوین از بازه ۴۸ هزار دلار، بار دیگر سرمایه گذاران نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوشبین شده اند. با این حال، آیا ممکن است BTC بار دیگر به ۲۰ هزار دلار و حتی پایین تر سقوط کند؟

گرت سالووی (Gareth Soloway)، استراتژیست ارشد InTheMoneyStocks، در مصاحبه اخیر خود به این سوال پاسخ داده است. برخلاف انتظار، سالووی یکی از معدود افرادی است که همچنان معتقد است بیت کوین ارزش خود را از دست خواهد داد و تا ۲۰۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد. به گفته وی:

BTC بالاخره به بازه ۱۸ – ۲۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد. هیچ شکی ندارم.

روندهای تاریخی BTC

وی تاکید کرد که بیت کوین در حال تکرار صعود خود در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ است و در کوتاه مدت این رمزارز تا محدوده های ۵۰,۰۰۰ – ۵۲,۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد، اما فقط برای یک دوره کوتاه. او افزود:

با توجه به این الگوی سر و شانه، آنچه که ما از آن به عنوان بازگشت به صحنه جرم یاد می کنیم، باور دارم که بیت کوین می تواند تا محدوده ۵۰ – ۵۲ هزار دلار صعود کند.

اگر به روند حرکتی تاریخی BTC نگاه کنیم، متوجه می شویم که این ارز شاهد اصلاح های بسیار عمیقی بوده است. حالا با مقایسه روند کنونی با روند سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ این استراتژیست باور دارد که سقوط BTC قطعی است. با این حال، این تحلیلگر دیدگاه جالب دیگری را مطرح کرده است. به عقیده او، با توجه به اینکه تعداد افراد حال حاضر در صنعت کریپتو در مقایسه با سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ بسیار افزایش یافته است، این احتمال وجود دارد که حرکت نزولی و صعودی BTC تسریع شود و تعداد تریدرها و سرمایه گذاران بازار در این موضوع تأثیر بگذارد.

قطعا نمی توان سقوط ۵۰ درصدی BTC از اوج ۶۴,۸۰۰ دلاری خود را نادیده گرفت. با این حال، باید این حقیقت را پذیرفت که افراد بسیاری با سالووی هم نظر نیستند. بسیاری بر این عقیده هستند که سقوط بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار بسیار نامحتمل است. نظر شما چیست؟ شما با کدام دسته از تحلیلگران موافق هستید؟

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx