الروند تا کجا به رشد خود ادامه خواهد داد؟

الروند تا کجا به رشد خود ادامه خواهد داد؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1243 نفر

الروند تا کجا به رشد خود ادامه خواهد داد؟

الروند در روزهای اخیر روند صعودی قابل توجهی داشته و موفق شده با جهشی ۴ برابری، رکورد جدیدی برای خود ثبت کند. در این تحلیل قصد داریم به دلایل رشد این پروژه بپردازیم.

پروتکل های مبتنی بر دیفای شاهد تداوم روند صعودی خود هستند. به نظر میرسد که این روند با فرو کش کردن هیاهوی بازار NFT ها،‌ در حال قوت گرفتن است.

از ابتدای ماه اگوست، الروند که یک پلتفرم بلاکچینی امن و مقیاس پذیر طراحی شده برای برنامه های توزیع شده و سازمان های بزرگ است، شاهد روند صعودی خود بوده است.

داده ها نشان می دهند که بعد از ثبت کف ۵۲ دلار در ۲۲ ژوئن، قیمت EGLD با افزایشی ۴۳۷ درصدی به بالاترین سطح خود یعنی ۳۰۲.۱۴ دلار در ۱۴ سپتامبر صعود کرده است.

نمودار EGLD

نمودار EGLD

از سه دلایل رشد این رمزارز می توان به انتشار کامل مایار،‌ لیست شدن در کوکوین و یک سری توسعه ها و همکاری های جدید اشاره کرد.

قابلیت های دیفای

یکی از دلایلی که در رشد الروند نقش مهمی داشته راه اندازی صرافی مایار (Maiar) است. مایار یک پروتکل دیفای است که در بستر شبکه الروند ساخته شده و به کاربران امکان ترید و فراهم کردن نقدینگی در استخرهای مهم را می دهد.

در ۹ سپتامبر، الروند اعلام کرد که به لطف ادغام با مون پی (Moonpay)، کاربران امریکایی می تواند برای خرید مستقیم توکن های EGLD از طریق برنامه مایار اقدام کنند.

افزایش حجم تبادلات

یکی دیگر از دلایل رشد الروند لیست شدن در پنجمین صرافی بزرگ دنیا یعنی کوکوین بود. به دنبال حضور در این صرافی، حجم معاملات EGLD از میانگین روزانه ۸۳ میلیون دلار به ۷۴۰ میلیون دلار در ۱۱ سپتامبر افزایش یافت.

توسعه اکوسیستم

دلیل سوم در رشد الروند توسعه اکوسیستم است. از جمله همکاری هایی که الروند آغاز کرده است می توان به همکاری با پلتفرم هوش مصنوعی Humans، آکادمی کریپتو NewsCrypto و شرکت نگهداری دارایی های دیجیتال Copper اشاره کرد.

این شبکه همچنین با شرکت های فعال در حوزه های گیمینگ، دیفای، تبادلات برون زنجیره ای بین اتریوم، پولکادات و بایننس اسمارت چین وارد همکاری شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx