تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آلگوراند، کازماس و تزوس

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1284 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، آلگوراند، کازماس و تزوس

در حالی که بیت کوین برای حفظ خود بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه دست و پنجه نرم می کند، برخی از آلت کوین ها به سرعت به رشد خود ادامه می دهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۰ سپتامبر بیت کوین زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۵,۸۹۴ دلار) بسته شد، اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای این میانگین هستند.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک در آستانه کامل کردن یک صلیب طلایی هستند. اگر این اتفاق رخ دهد شرایط به نفع گاوها تغییر خواهد کرد. اگر قیمت از ۴۷۳۹۹ دلار عبور کند، گاوها برای افزایش قیمت به محدوده مقاومتی ۵۰۵۰۰ – ۵۲۹۲۰ دلار تلاش خواهند کرد.

اگر قیمت از ۵۲۹۲۰ دلار عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۶۰۰۰۰ دلار را داشت.

اما در صورتی که قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد، می توان گفت که خرس ها به شدت در حال دفاع از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه هستند. در این شرایط بیت کوین ممکن است تا حمایت بحرانی ۴۲۴۵۱ دلار سقوط کند. نزول به زیر این سطح شرایط را به نفع خرس ها تغییر خواهد داد.

تحلیل آلگوراند (ALGO)

دم بلند ۷ سپتامبر نشان می دهد که گاوها به هنگام کاهش قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۱۰ دلار) حجم خرید را افزایش دادند. حجم بالای خرید در ۸ سپتامبر قیمت را به بالای مقاومت ۱.۸۴ دلار افزایش داد.

نمودار آلگوراند

نمودار آلگوراند

در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت به بالای سطح ۲.۴۹ دلار هستند. اگر موفق شوند، می توان انتظار صعود را تا ۳ و سپس ۳.۳۲ دلار داشت.

اما برعکس، اگر قیمت از ۲.۴۹ دلار کاهش یابد، آلگوراند ممکن است تا ۱.۸۴ دلار نزول کند. انتظار می رود در روزهای آتی بین این دو سطح در نوسان باشد.

نزول به زیر ۱.۸۴ دلار بیانگر این موضوع خواهد بود که صعود اخیر یک دام گاوی بوده و در نتیجه می توان انتظار سقوط تا ۱.۶۰ دلار را داشت.

تحلیل کازماس (ATOM)

دم بلند ۸ سپتامبر نشان می دهد که احساس بازار مثبت شده است و تریدرها حجم خرید را افزایش داده اند. میانگین های متحرک یک صلیب طلایی تکمیل کرده اند که نشان دهنده برتری گاوها است.

نمودار کازماس

نمودار کازماس

با حجم بالای خرید در روز جاری قیمت از مقاومت پیش روی ۳۲.۳۲ دلار عبور کرد. اگر گاوها این صعود را حفظ کنند، می توان انتظار پیش روی تا ۳۹.۴۳ دلار را داشت.

در طرف مقابل، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر ۳۲.۳۲ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، کازماس می تواند تا ۲۶ دلار نزول کند. شکست این سطح نیز بیانگر ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود.

تحلیل تزوس (XTZ)

روند حرکتی تزوس در ۹ سپتامبر قدرت گرفت و در ۱۰ سپتامبر قیمت از مقاومت پیش روی ۶.۱۴ دلاری عبور کرد. کندل استیک دو روز گذشته بیانگر حجم بالای فروش نزدیک سطح ۷ دلار است.

XTZ

نمودار تزوس

بنابراین این سطح برای گاوها بسیار مهم است. اگر قیمت از این سطح عبور کند، تزوس می تواند به رکورد قبلی خود یعنی ۸.۴۲ دلار صعود کند. اما اگر قیمت از مقاومت پیش رو کاهش یابد، می توان انتظار سقوط تا ۵ دلار را داشت.

 

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx