بانک KFH کویت از شرکت ریپل برای پرداخت های خود استفاده خواهد کرد

بانک KFH کویت از شرکت ریپل برای پرداخت های خود استفاده خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2325 نفر

بانک KFH کویت از شرکت ریپل برای پرداخت های خود استفاده خواهد کرد

خانه مالی کویت (KFH) اولین بانکی در کویت خواهد بود که از خدمات ریپل (Ripple) برای پرداخت های برون مرزی استفاده می کند.

بانک KFH، که یکی از قدیمی ترین بانک های کویت است، یک سامانه پرداخت سریع ارزهای دیجیتال را به منظور تسهیل معاملات مالی با ترکیه راه اندازی کرده است.

بانک KFH به دنبال پیشبرد استراتژی تحول دیجیتال خود قصد دارد از خدمات ارئه شده توسط شرکت ریپل برای تحقق این مهم استفاده کند. KFH اولین بانک کویتی خواهد بود که به شبکه ریپل (RippleNet) می پیوندد. این همکاری را خالد یوسف شملان، مدیر کل KFH، با افتخار اعلام کرده است.

گفته می شود که خدمات حواله ای از بانک KFH به شعبه های این بانک در ترکیه برای مشتریان KFH رایگان خواهد بود. با استفاده از شبکه ریپل پرداخت ها قابل اعتماد و سریع خواهند بود و همچنین به صورت شبانه روزی در طول هفته در دسترس قرار خواهند گرفت.

خالد یوسف در این خصوص گفت:

موسسات مالی با پیوستن به شبکه جهانی در حال رشد ریپل، می توانند پرداخت ها را سریع، با اطمینان و ارزان انجام بدهند. این سرویس روش های پرداخت فرامرزی مشتریان را از طریق شبکه بانکی معتبر جهانی تسهیل می کند و نقش پرداخت سریع با استفاده از بلاکچین را در ارائه بهترین خدمات، طبق بالاترین استانداردهای کیفیت به حداکثر می رساند.

شبکه ریپل یک شبکه دیجیتال است که به منظور تسهیل معاملات و ارتباط بانک ها و سایر موسسات مالی با یکدیگر توسط شرکت ریپل توسعه یافته است.

شبکه ریپل از فناوری دفتر کل توزیع شده یا همان DLT برای ارایه خدمات مالی به موسسات استفاده می کند. امنیت این شبکه و پیروی از پروتکل معامله ریپل به نام RTXP به عهده اعتبار دهنده ها است.

ریپل به دنبال توسعه نوآوری ارزهای دیجیتال ملی

به نظر می رسد که مشکلات ایجاد شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، این شرکت را در عزم خود برای مشارکت با موسسات بانکی دلسرد نکرده است. چندی پیش، مدیرعامل این شرکت، برد گارلینگ هاوس، اعلام کرد که ریپل از زمان شکایت این کمیسیون، با ۱۵ مشتری جدید قرارداد همکاری امضا کرده است.

علاوه بر این، شرکت ریپل اعلام کرده که به دنبال همکاری با بانک های مرکزی برای صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی یا همان CBDC ها است. بسیاری از بانک ها به دنبال افزایش تقاضا برای پرداخت های دیجیتال، ناشی از همه گیری ویروس کرونا، در تلاش هستند که ارزهای دیجیتال خود را صادر کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx