در حال حاضر این ۴ ارز میدان نبرد گاوها و خرس ها هستند!

در حال حاضر این 4 ارز میدان نبرد گاوها و خرس ها هستند!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3217 نفر

در حال حاضر این ۴ ارز میدان نبرد گاوها و خرس ها هستند!

تحلیل ها خبر از درگیری شدید گاوها و خرس ها در میدان نبرد این ۴ آلت کوین می دهد. تغییرات قیمتی آن ها را به خوبی رصد کنید.

چین لینک LINK

در بازار چین لینک، خرس ها و گاوها شدیدا درگیر هستند. گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالا ببرند. اما به نظر می رسد خرس ها قصد دارند در سطح ۱۷.۶۷ مقاومت شدیدی از خود نشان دهند. شاخص RSI در ناحیه ی مثبت قرار دارد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز در حال بالا آمدن است. این موارد خبر از برتری گاوها در این جنگ می دهد.

چین لینک

به نظر می رسد اگر گاوها دست از تلاش نکشند، می توانند قیمت را از این سطح مقاومتی بالاتر ببرند. هدف اول آن ها ۲۰.۱۱ دلار خواهد بود. البته اگر گاوها دست از خرید بکشند، ممکن است قیمت تا ۱۱.۷۲ دلار سقوط کند.

بیت کوین کش  BCH

در ۲۴ ساعت گذشت قیمت این ارز توانست تا ۲۸۳ دلار یعنی کمی بالاتر از این میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸۲ دلار) حرکت کند. اما همانطور که انتظار می رفت با مقاومت بالای خرس ها روبرو شد.

بیت کوین کش

اگر گاوها نتوانند این رقم را رد کنند و روند نزولی آغاز شود، قیمت تا ۲۴۵ دلار و سپس تا ۲۳۲ دلار پایین می رود. در حال حاضر میزان عرضه و تقاضا با هم برابر است. اگر تقاضا از عرضه بیشتر بشود، ممکن است قیمت تا ۳۰۰ دلار بالا برود.

بایننس کوین BNB

ارز رسمی صرافی بایننس در بازه ی ۲۳.۹ تا۲۴.۴ دلار با مقاومت روبرو شده است. این یعنی در قیمت های بالا تقاضا برای این ارز خیلی زیاد نیست!

بایننس کوین

البته اگر این بازه رد شود، هدف بایننس کوین ۲۷ دلار است. البته اگر قیمت از ۲۲.۵۳ دلار کمتر شود، احتمال افت قیمت تا ۲۰.۵ دلار وجود دارد. پس از آن قیمت برای چند روزی در حیطه ی ۲۰.۵ تا ۲۳.۹ دلار می ماند.

ایاس EOS

با افزایش قیمت ایاس به ۳.۲ دلار، می توان نتیجه گرفت اوضاع از اختیار خرس ها خارج شده است. با باقی ماندن قیمت در بالای این رقم، می توان انتظار رشد تا ۳.۴ و سپس ۳.۶ دلار را داشت.

ایاس

باید مراقب بود قیمت از ۳.۲ دلار کمتر نشود. اگر قیمت این سطح را رد کند و تا ۳.۰۲ دلار و کمتر حرکت کند، ممکن است شاهد ایاس ۲.۸ دلاری باشیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx