تحلیل ها مژده ی افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال را می دهند!

تحلیل ها مژده ی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال را می دهند!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2957 نفر

تحلیل ها مژده ی افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال را می دهند!

بازار ارزهای دیجیتال پس از مدتی رخوت، امروز اوضاع بهتری را تجربه کرد. تحلیل ها هم اوضاع را برای این ۴ ارز نسبتا مثبت ارزیابی می کند.

بیت کوین BTC

بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۱۱۵۵۹ دلار به سمت بالا رد شد. این نشانه ی خوبی است. می توان نتیجه گرفت گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای بازه مقاومتی ۱۲۱۱۳ تا ۱۲۴۶۰ دلار برسانند. اگر موفق شوند، احتمال رشد تا ۱۳۰۰۰ دلار وجود دارد.

بیت کوین

البته نمودار میانگین ۲۰ روزه مسطح است. شاخص RSI هم خبر از برابری عرضه و تقاضا می دهد.اگر بیت کوین باز هم در رد کردن این بازه مقاومتی شکست بخورد، قیمت چند روزی در ناحیه ی ۱۲۱۱۳ تا ۱۱۰۰۰ دلار باقی می ماند. کاهش قیمت از ۱۱ هزار دلار هم قیمت را تا ۱۰۴۰۰ و سپس ۱۰۰۰۰ کاهش می دهد.

اتریوم ETH

اندیکاتور RSI و حرکت میانگین متحرک نمایی به سمت بالا، خبر از برتری گاوها می دهد. گاوها توانستند قیمت را از ۴۴۶ دلار رد کنند. قیمت این ارز در صرافی بایننس در زمان نگارش این متن حدود ۴۶۰ دلار است.

اتر

البته اتر توانست تا ۴۶۴ دلار هم بالا برود که این بالاترین رقم در ۵۲ هفته ی اخیر است. به نظر می رسد اتر تا ۴۸۰ دلار و سپس ۵۵۰ دلار بالا برود. اگر با مقاومت خرس ها روبرو شود، امکان ثبات چند روزه وجود دارد.

ریپل XRP

قیمت ریپل از ۰.۲۸ دلار که معادل میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است گذشت. این یعنی این ارز با تقاضای بالا در قیمت پایین روبرو شده است. نمودار این میانگین مسطح شده است و شاخص RSI به بالای ۵۰ رسیده است که خبر از کاهش فشار فروش می دهد.

ریپل

اگر این قیمت حفظ شود، امکان رشد تا ۰.۳۲ دلار وجود دارد.البته اگر گاوها نتوانند قیمت را بالای ۰.۲۸ دلار نگه دارند، قیمت تا ۰.۲۶ دلار پایین می آید.

لایت کوین LTC

افزایش قیمت لایت کوین به بالای ۵۹.۲۴ دلار خبر از بازگشت گاوها به بازی می دهد! در حال حاضر گاوها در تلاش هستند تا قیمت را تا ۶۴ دلار بالا ببرند. البته خرس ها هم قصد دارند تا در این قیمت شدیدا مقاومت کنند.

لایت کوین

بررسی شاخص RSI و میانگین متحرک نمایی بیانگر این است که اوضاع کمی به نفع گاوها است و احتمالا تا بازه ی مقاومتی ۶۴ الی ۶۹ دلاری بالا می رود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx