بازی بلاکچین Edensol بر روی بستر سولانا: ایردراپ و کسب درآمد

بازی بلاکچین Edensol بر روی بستر سولانا: ایردراپ و کسب درآمد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1255 نفر

بازی بلاکچین Edensol بر روی بستر سولانا: ایردراپ و کسب درآمد

Edensol با استفاده از توسعه دهندگان گولم هاوس مستقر در لیتوانی; علاقه مندان به بلاک چین سولانا (SOL)  یک راه دیگر برای سرگرمی و کسب درآمد با استفاده از مهارت‌های گیمینگ خود خواهند داشت.

معرفی Edensol

Edensol که در اواخر سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد; یک بازی اکشن نقش آفرینی روی زنجیره با ماژول NFT داخلی است. از همان روزهای اول، کاربران را با گیم پلی پیشرفته با سه نوع شخصیت قهرمان; هیجان زده شدند: Warriors، Rangers و Mages. همه قهرمانان در حال مبارزه با هیولاها و با همتایان خود در نبردها و مسابقات هستند. برندگان می توانند در NSOL (توکن بومی Edensol) و NFT های انحصاری جوایزی دریافت کنند.

NFT های Edensol منحصر به فرد هستند: در واقع هیچ جایگزینی در پلتفرم های موجود برای کلکسیون های دیجیتال وجود ندارد. مجموعه‌های Edensol شامل دارایی‌های مختلف درون بازی، از جمله سلاح‌های ویژه; تجهیزات جنگی پیشرفته، لباس‌های نسخه محدود، حیوانات خانگی، تخم‌مرغ و غیره است. آنها را می توان برای ذخیره سازی ارزش و به طور همزمان برای بازی استفاده کرد.

اکوسیستم Edensol برای رشد طراحی شده است: توسعه دهندگان آن سولانا  (SOL) را به عنوان کارآمدترین پلتفرم بلاکچین از نظر منابع و مقیاس پذیر انتخاب کرده اند. علاوه بر بازی‌های با عملکرد بالا، به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT‌ها را بدون هیچ هزینه‌ای در مقایسه با جایگزین‌های گران قیمت مبتنی بر اتریوم خریداری کنند.

در بخش Epic Tournaments، علاقه مندان به Edensol می توانند به عنوان ورزشکاران الکترونیکی با یکدیگر رقابت کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند برای کسب جوایز در NFTها و توکن‌های بومی اکوسیستم بازی Edensol، روی نتایج این یا آن تورنمنت شرط‌بندی کنند.

کسب درآمد از طریق سرزمین‌های NFT و توکن‌های NSOL

این تیم به عنوان سومین عنصر توکنومیکس خود، سرزمین‌های NFT را معرفی کرد. در واقع یعنی فرصتی برای خرید/فروش زمین در متاورس  Edensol برای کاربران خود فراهم کرده است. این کاربران پس از خرید، زمین‌های NFT برای صاحبان خود درآمد غیرفعال ایجاد می کنند. همچنین، بازیکنان می توانند با استیک کردن توکن های NSOL، Guilds را برای مبارزه برای “سرزمین‌های NFT” ایجاد کنند.

با استیک کردن NSOL، Guildهای ایجاد شده می توانند به “سرزمین ها” که متعلق به سایر بازیکنان است حمله کرده و آن ها را فتح کنند. در Edensol، گیمرها می‌توانند اتحادهایی برای اجرای استراتژی‌های پیچیده استعمار ایجاد کنند; یا فقط برای برگزاری “سرزمین‌ها” درآمد غیرفعال کسب کنند.

از فوریه ۲۰۲۲، Edensol از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کند تا در مرحله پیش‌فروش عرضه اولیه بازی خود (IGO) یک شکل بومی ایردراپ در GameFi  شرکت کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx