با بالا رفتن بیت کوین منتظر هفته ی پرسودی هستیم

با بالا رفتن بیت کوین منتظر هفته ی پرسودی هستیم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2576 نفر

با بالا رفتن بیت کوین منتظر هفته ی پرسودی هستیم

بیت کوین بار دیگر توانست به بالای ۱۲ هزار دلار صعود کند و دوباره بازار آلت کوین ها را تحت تاثیر قرار دهد. احتمالا این هفته، هفته ی پرسودی است.

ریپل

ریپل در تلاش است تا بتواند بازه ی مقاومتی ۰.۳۲ تا ۰.۳۴ دلاری را بشکند. اگر موفق شود باید منتظر ریپل ۰.۴ دلاری باشیم. اندیکاتور RSI و میانگین های متحرک هم حاکی از برتری گاوها در این حوزه است. پس احتمالا این ارز می تواند رشد خوبی داشته باشد. البته این اتفاق به شرط رد کردن این سقف مقاومتی است. اگر ریپل نتواند این رقم را رد کند، باز هم در این سطح می ماند. طولانی شدن حضور در این بازه هم باعث می شود میل گاوها برای شروع کردن رالی پایین بیاید که نیازمند تحلیل مجدد داده ها است.

روند ریپل

چین لینک

چین لینک بسیار قوی در حال رشد بوده است. معمولا دوران اصلاح قیمت بین ۳ تا ۵ روز طول می کشد. اما این ارز از زمان شروع رشد تا الان هیچ وقت ۳ روز پشت هم در فاز اصلاح نبوده است. این بیانگر تقاضای بالا برای این ارز با هر کاهش قیمتی است.اندیکاتور RSI هم در محدوده ی ۸۰ است! یعنی این ارز با خرید بالا روبرو خواهد شد. گرچه RSI بالا بیانگر ریزش قریب الوقوع است، اما قبلا این اندیکاتور به ۹۰ هم رسید اما شاهد ریزش شدیدی نبودیم. به نظر می رسد خوش بینی برای افزایش بیشتر قیمت مانع فروش برای رسیدن به سود است.

اگر گاوها قیمت را از ۲۰.۱۱ رد کنند آن را تا ۲۱.۶ دلار بالا می برند و سپس به ۲۴ دلار می رسانند. اما یک هشدار مهم! رالی های عمودی مثل این معمولا با نزول آبشاری همراه هستند. پس تریدر ها باید مراقب باشند تا به طمع سود زیاد، متضرر نشوند.اگر ریزشی رخ بدهد و قیمت به ۱۶ دلار برسد، می توان نتیجه گرفت این روند صعودی تضعیف شده است.

روند چین لینک

بیت کوین کش 

بالا بودن عدد RSI و صعود میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در کنار شکل نمودار قیمتی، خبر از داشتن دست برتر توسط گاو ها می دهد. گاوها در تلاش هستند تا بتوانند قیمت را به بالای ۳۲۶ دلار برسانند. هدف بعدی آن ها ۳۵۳ دلار خواهد بود.

اگر بتوانند این مقاومت را بشکنند، ممکن است شاهد قیمت ۴۱۰ و ۴۳۰ دلاری هم باشیم. البته اگر سطح ۳۵۳ دلاری با مقاومت خرس ها روبرو شود، باید شاهد چند رو ثبات قیمت باشیم. ضمنا اگر گاوها هم از ادامه ی روند نا امید شوند، بازگشت قیمت تا ۲۸۰ دلار دور از انتظار نیست.

روند <a href=

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx