تحلیل بسیار مهم بر ۴ آلت کوین بازار

تحلیل بسیار مهم بر 4 آلت کوین بازار
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2638 نفر

تحلیل بسیار مهم بر ۴ آلت کوین بازار

بیت کوین لحظات آخر دوره ی ثباتش را تجربه می کند. باید دید پس از شروع یک روند جدید، وضعیت آلت کوین ها بهتر خواهد بود یا پادشاه ارزها. پیشنهاد می کنیم تحلیل قبلی درباره ی بیت کوین را حتما مطالعه کنید.

اتریوم

میانگین جهت دار مثبت (+DI) از میانگین جهت دار منفی (-DI) بالاتر است. بالا بودن این نمودار بیانگر گاوی بودن بازار است. همچنین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز در حال بالا آمدن است. این یعنی همه چیز به نفع گاو ها است. تحلیل داده ها بیانگر این هستند که اتریوم می تواند به راحتی ۴۴۴ دلار را پشت سر بگذارد و به ۴۸۰ دلار برسد. 

به نظر می رسد حتی اگر خرس ها بتوانند قیمت را تا ۴۱۵ دلار و حتی کمی پایین تر بیاورند، روند صعودی رو به بالا سریعا احیا می شود. در حال حاضر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۳۸۲ دلار است. پایین تر رفتن قیمت از این عدد می تواند بیانگر سقوط قیمت تا ۳۶۶ دلار باشد.

اگر قیمت پس از ۴۴۴ دلار ریزش کند و نتواند به سمت ۴۸۰ دلار حرکت کند، چند روزی در بازه ی کوچکی ثابت می ماند. البته همان طور که گفته شد احتمال صعود برای اتریوم بسیار بالا است.

آلت کوین ایاس

گاوها در تلاش هستند که مقاومت  ۳.۸ دلاری را بشکنند و قیمت را تا ۴.۴ دلار بالا ببرند. هر چند با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شده اند. بالاتر بودن +DI از -DI برای این ارز خبر از برتری گاو ها می دهد. یعنی احتمالا صعود قیمت بالا است. البته اگر گاوها نتوانند مقاومت خرس ها را بشکنند و از ادامه ی خرید دست بکشند، و قیمت تا ۳.۵ دلار پایین بیاید و در این سطح حمایت نشود، افت قیمت تا ۳.۱۶ دلار قابل پیش بینی است.

تزوس

ده آگوست ایاس توانست یک سطح مقاومتی را بشکند. این اتفاق خوبی است. گرچه از آن زمان خرس ها در تلاش هستند تا قیمت را پایین بکشند، اما همواره با حمایت گاو ها رو به رو شده اند. بالاتر بودن +DI از -DI نیز خبر از دست برتر گاوها می دهد. اگر قیمت تزوس ۳.۹۶ دلار را رد کند،گاوها سعی می کنند روند را صعودی کنند. و اگر بتوانند آن را تا ۴.۵ دلار بالا ببرند، قیمت به ۵.۵ دلار هم می رسد. در غیر این صورت، اگر قیمت از ۳.۶ دلار پایین تر برسد، تا ۳ دلار سقوط می کند. اگر در ۳ دلار نیز حمایت نشود، ۲.۶ دلار ایستگاه بعدی قیمت خواهد بود.

کازماس 

این ارز توانست در میان آلت کوین ها مقاومت ۵.۴ دلاری را بشکند و همین امر، میانگین جهت دار را ۳۰ واحد تغییر داد. در حال حاضر +DI از -DI بالاتر است و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز در حال بالا آمدن است. این اتفاقات به نفع روند گاوی است. طبق داده ها، این ارز با خرید بالا در قیمت پایین مواجه شده است که اتفاق خوبی است. اگر بعد از ۱ تا ۳ روز اصلاح، دوباره روند صعودی آغاز شود، می تواند نشانگر یک رشد بزرگ مجدد باشد.

در زمان نگارش این متن قیمت این ارز ۶.۱۶ دلار است. اگر این قیمت ۶.۳۵ دلار را رد کند، باید منتظر کازماس ۶.۶ دلاری باشیم. البته ذکر این نکته مهم است که بررسی داده های ۴ ساعته، خبر از برابری عرضه و تقاضا می دهد. یعنی +DI و -DI در حالت برابری هستند. اگر میزان تقاضا کاهش یابد و خرس ها بتوانند روند را به نفع خود تغییر دهند، قیمت تا ۵.۴ دلار پایین می آید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx