در پی رونق مجدد بیت کوین، آلت کوین های رو به رشد این هفته کدام ها هستند؟

در پی رونق مجدد بیت کوین، آلت کوین های رو به رشد این هفته کدام هستند؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2639 نفر

در پی رونق مجدد بیت کوین، آلت کوین های رو به رشد این هفته کدام ها هستند؟

بازار آلت کوین ها همواره به شکلی با نوسانات قیمت بیت کوین دستخوش تغییراتی می شده است. این زمان ها فرصت خوبی برای درآمدزایی است!

لایت کوین

هدف لایت کوین صعود تا ۸۰ دلار است. البته در مرحله ی اول باید بتواند مقاومت ۶۵ دلاری را بشکند. بررسی اندیکاتور RSI و بالا رفتن میانگین متحرک بیست روزه از ۵۷ دلار، نشانگر این است که گاو ها دست برتر را دارند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نباید به سمت پایین حرکت کند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است قیمت تا ۵۱ دلار سقوط کند.

روند لایت کوین

بیت کوین اس وی

روز ۱۵ آگوست، این ارز دیجیتال در حال شروع روند رو به رشد بود. اما با کمبود تقاضا در قیمت بالا مواجه شد. در حال حاضر قیمت ۲۲۷ دلار سطح مقاومتی این ارز است.البته گاوها اجازه نداند قیمت بیت کوین اس وی از ۲۱۷ دلار که معادل میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است پایین تر بیاید. این اتفاق خوبی است.

با توجه به تغییرات اخیر بازار، اگر گاو ها بتوانند سطح مقاومت ۲۲۷ دلاری را بشکنند، قیمت تا ۲۶۰ دلار بالا می رود. البته همانطور که گفتیم قیمت باید در ۲۱۷ دلار حمایت شود. در غیر این صورت افت قیمت تا ۲۰۰ دلار ممکن است.

روند بیت کوین اس وی

کاردانو

داده های کاردانو خبر از برابری عرضه و تقاضا در این ارز را می دهد. این اتفاق برای کاردانو سابقه داشته است. برای همین پیش بینی ادامه روند این ارز کمی مشکل است. اما به هر حال بالا آمدن میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خبر از برتری نسبی گاوها می دهد. اگر مقاومت ۰.۱۵ دلاری شکسته شود، هدف کاردانو ۰.۲ دلار است. البته اگر این ارز در ۰.۱۳ دلار حمایت نشود، ریزش آن تا ۰.۱۱ دلار قابل انتظار است.

روند کاردانو

بایننس کوین

ارز رسمی صرافی بایننس هم با بازه ی مقاومتی ۲۲.۹ تا ۲۴.۴ دلاری مواجه شده است. البته نکته خوب این است که قیمت بالای ۲۲.۹ دلار حفظ شده است. بالا آمدن میانگین متحرک و اندیکاتور RSI خبر از برتری گاوها می دهد. با گذشت قیمت از ۲۴.۴ دلار، هدف بایننس کوین ۲۷ دلار است. پیش بینی می شود سطح ۲۷ دلار با مقاومت شدید گاوها روبرو شود. اگر این قیمت رد شود، بایننس کوین پتانسیل قیمت ۳۲ دلاری را نیز دارد. البته این تا زمانی است که گاوها قیمت را در ۲۲.۹ دلار حمایت کنند. در غیر این صورت افت قیمت تا ۲۰.۵ دلار ممکن است.

روند بایننس کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx