بایننس بیش از ۱۶۵ میلیون دلار توکن BNB را سوزاند!

بایننس بیش از 165 میلیون دلار توکن BNB را سوزاند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2307 نفر

بایننس بیش از ۱۶۵ میلیون دلار توکن BNB را سوزاند!

براساس بیانیه منتشر شده، بایننس پروسه سوزاندن ۳,۶۹۱,۸۸۸ توکن BNB به ارزش تقریبی ۱۶۵.۸ میلیون دلار را که هر سه ماه یکبار اتفاق می افتد، به پایان رسانده است.

به گفته مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، این بار تقریباً ۲.۴ برابر در مقایسه با رویداد قبلی از نظر ارزش فیات، توکن سوزانده شده است.

بایننس هر سه ماه یکبار به منظور کاهش عرضه توکن های خود که در تئوری باعث افزایش قیمت می شود، نسبت به سوزاندن توکن های بایننس کوین اقدام می کند.

همانطور که مدیر تحقیقات The Block، لاری سرمک (Larry Cermak)، پیش بینی کرده بود این رویداد بزرگترین مورد سوازندن توکن های BNB خواهد بود. از نظر وی دلیل این موضوع می تواند رشد معاملات اسپات و آتی بایننس در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ باشد.

ما شاهد سوزاندن حجم عظیمی از توکن های BNB خواهیم بود که طبق پیش بینی من احتمالا دو برابر مورد قبل خواهد بود. چرا؟ چون حجم معاملات اسپات بیش از ۵۰٪ و معاملات آتی ۱۴۰٪ در سه ماهه چهارم افزایش داشته است.

لاری سرمک باور دارد که Binance به یک پلتفرم واقعی معاملات آتی پس از سقوط بیت مکس تبدیل شده و حجم معاملات آتی این صرافی فقط در ماه دسامبر از کل سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ فراتر رفته است.

همانطور که مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو قبلاً اظهار داشت، افزایش سوزاندن توکن ها نشان دهنده رشد قابل توجه تریدها می باشد. در حال حاضر مقدار توکن های BNB سوزانده شده بر اساس تعداد معاملات انجام شده در بایننس در هر سه ماه محاسبه می شود اما قبلاً سوزاندن توکن ها به طور رسمی با درآمد صرافی گره خورده بود. قابل ذکر است که حالا این بند از  وایت پیپر این توکن حذف شده است.

سرعت بخشیدن به سوزاندن توکن ها

ژائو اعلام کرده است که به منظور کاهش عرضه BNB قصد دارد به پروسه سوزاندن توکن ها سرعت ببخشد. وی در این خصوص گفت:

اگرچه این مبلغ قابل توجهی برای یک استارت آپ سه ساله است، اما با این سرعت، تقریباً ۲۷ سال طول می کشد تا سوزاندن توکن ها تمام شود. بنابراین، ما فکر کردیم که زمان آن رسیده که کمی این پروسه را تسریع کنیم.

درست یک روز قبل از پروسه سوزاندن، قیمت BNB به بالاترین سطح خود یعنی ۴۶.۸۱ دلار رسید. ممکن است دلیل افزایش قیمت این توکن به دلیل انتظار بازار از این رویداد بوده باشد که معمولا باعث افزایش قیمت می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx