با رشد قیمت XRP، این توکن ضررهای ناشی از شکایت SEC را جبران کرد

با رشد قیمت XRP، این توکن ضررهای ناشی از شکایت SEC را جبران کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1382 نفر

با رشد قیمت XRP، این توکن ضررهای ناشی از شکایت SEC را جبران کرد

معمولا مشکلات قانونی می توانند برای سهام شرکت ها و ارزهای دیجیتال دردسر ساز باشند. اما به نظر میرسد این موضوع برای توکن پلتفرم پرداختی ریپل به نام XRP صدق کند.

با بیش از ۱۱٪ رشد هم اکنون XRP در بازه ۰.۶۳ دلاری معامله می شود و با ارزش بازار بالغ بر ۲۹.۵ میلیارد دلار این توکن جایگاه هفتمین رمزارز برتر بازار را به خود اختصاص داده است.

نمودار ریپل

نمودار ریپل

شکایت SEC از ریپل

قیمت فعلی ریپل بالاتر از زمانی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC شکایتی ۱.۳ میلیارد دلاری را علیه شرکت ریپل به دلیل فروش غیرقانونی این توکن تسلیم دادگاه کرد. در ۱۸ دسامبر سال گذشته میلادی، چهار روز قبل از شکایت این کمیسیون، ریپل با ارزش بازار ۲۷ میلیارد دلاری در سطح ۰.۵۸ دلاری معامله می شد.

تحریم ریپل

بعد از رسمی شدن این شکایت، این توکن تا ۰.۱۷ دلار سقوط کرد و صرافی های مطرحی ترید این ارز را در پلتفرم های خود متوقف کردند. از جمله این صرافی ها می توان به کوین بیس، بایننس آمریکا، بیت استمپ، Blockchain.com، Crypto.com و ای تورو (eToro) اشاره کرد. به علاوه شرکت هایی همچون بیت وایز و مانی گرام (MoneyGram) به همکاری خود با این شرکت پایان دادند.

اما مدیران این شرکت، برد گارلینگ هاوس و کریس لارسن، تسلیم نشدند و به جنگ با SEC ادامه دادند. حتی در ادامه راه هولدرهای این توکن با رهبری دیتون موفق شده اند به دادگاه و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فشار وارد کرده و از حق خود دفاع کنند.

تیم حقوقی شرکت ریپل از دادگاه درخواست کرده SEC را برای ارائه اسناد در خصوص ارزهای برتر بازار یعنی بیت کوین و اتریوم تحت فشار قرار دهد. از نظر SEC ارزهای مذکور، ارز مجازی هستند اما این موضوع برای XRP که به عنوان اوراق بهادار شناخته شده، صدق نمی کند.

رشد قیمت ریپل ممکن است به این معنی باشد سرمایه گذاران به پیروزی این شرکت در دادگاه ایمان دارند. داده های Nomics نشان می دهند که XRP با رشد ۱۷۰ درصدی خود از ابتدای سال جاری موفق شده عملکرد بهتری از ارزهای برتر بازار همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و چین لینک داشته باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx