تایلر وینکلووس: خطر ممنوعیت دیگر بیت کوین را تهدید نمی کند!

تایلر وینکلووس: خطر ممنوعیت دیگر بیت کوین را تهدید نمی کند!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1294 نفر

تایلر وینکلووس: خطر ممنوعیت دیگر بیت کوین را تهدید نمی کند!

دولت ایالات متحده در سالهای اخیر نظارت و سخت گیری ها در خصوص ارزهای دیجیتال را به طور فزاینده ای افزایش داده است. با این وجود، حداقل به گفته تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss)، مدیر عامل و بنیانگذار جمینای (Gemini)، ممنوعیت کامل بیت کوین بسیار بعید به نظر می رسد.

تایلر وینکلووس در پادکستی با عنوان “آنچه بیت کوین انجام داد” با اعلام اینکه ممنوع اعلام کردن بیت کوین در سال ۲۰۱۳ یک گزینه می توانست باشد، گفت:

من فکر می کنم که ایالات متحده هرگز بیت کوین را غیرقانونی اعلام نخواهد کرد. سابقه بسیاری در این خصوص در دادگاه ها وجود دارد. دستور Coinflip، که یک اقدام اجرایی کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) بود و در دادگاه ها مورد تأیید قرار گرفت، بیت کوین را به عنوان کالایی مانند طلا به رسمیت شناخت.

در سال ۲۰۱۵، CFTC در جریان پرونده Derivabit، که یک پلتفرم قراردادهای آپشن بیت کوین بود، از این ارز دیجیتال به عنوان یک کالا یاد کرد. طبق نظر CFTC، در آن زمان Derivabit که محصولی از شرکت Coinflip بود، با قوانین مطابقت نداشت.

تایلر وینکلووس در ادامه در خصوص شرکت جمینای گفت که “این شرکت یک شرکت تراست است که تحت نظر اداره خدمات مالی نیویورک قرار دارد. اگر قرار باشد ممنوعیتی در خصوص بیت کوین صورت بگیرد، باید اقدامات بسیاری انجام شود”. وی توضیح داد:

شما در مورد شرکت هایی صحبت می کنید که اشتغال زایی کرده، اقتصاد را ساخته، و سهام برخی از آنها نیز عمومی شده است. این شرکت ها از تاثیر گذاران بازار سهام خواهند بود. معکوس کردن همه این تغییرات و اتفاق ها برای من بسیار بعید است، اگر چه که احتمال آن ۰٪ نیست.

انقلاب مالی با تولد بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۰۹ با تولد بیت کوین شکل گرفت. از آن زمان تاکنون، این دارایی دیجیتال کل اکوسیستم رمزارزها را ایجاد کرده است و حالا بازیگران بزرگی در این صنعت حضور دارند. همزمان با شکل گیری این اکوسیستم مقررات و دستورالعمل ها نیز رو به جلو حرکت کرده اند.

تایلر وینکلووس در خصوص پذیرش بیت کوین در سراسر دنیا گفت:

به اعتقاد من افراد بسیاری در امریکا وجود دارند که معتقد هستند احتمال ممنوعیت بیت کوین در ایالات متحده برابر با صفر است. همین موضوع برای بریتانیا و اروپا نیز صدق می کند. سنگاپور نیز در این راستا در حال حرکت است. تمام کشورهایی که بازار آزاد دارند و به سرمایه داری اعتقاد دارند، به بیت کوین و رمزارزها نیز اعتقاد دارند. به نظر من ارزهای دیجیتال بیش از هر چیز دیگری یک فرصت هستند تا یک تهدید.

او در پایان به این موضوع اشاره کرد که ایجاد محدودیت برای بیت کوین نیازمند محدود کردن اینترنت به طور کامل خواهد بود، امری که قطعا در سایر جنبه های اقتصاد نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx