برترین های دیفای در سه ماهه اول سال جاری در اتریوم حضور نداشتند

برترین های دیفای در سه ماهه اول سال جاری در اتریوم حضور نداشتند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1362 نفر

برترین های دیفای در سه ماهه اول سال جاری در اتریوم حضور نداشتند

بیشتر محصولات دیفای در بستر اتریوم ساخته می شوند. اما در سه ماهه اول سال جاری میلادی این کوین ها در اتریوم حضور نداشتند.

در سال ۲۰۲۱ عملکرد دیفای بسیار خوب بوده است. اما بیشتر دارایی هایی که بهترین عملکرد را داشتند، از تازه واردهای این عرصه بودند و حتی در اتریوم نبودند.

براساس داده های منتشر شده توسط مساری (Massari)، CAKE و LUNA بهترین عملکرد را در این بازه زمانی ثبت کردند.

برترین های دیفای

برترین های دیفای

پنکیک سواپ

پنکیک سواپ (Pancake Swap) یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که در بستر بایننس اسمارت چین اجرا می شود. توکن بومی این صرافی به نام CAKE توسط سرمایه گذاران برای کسب درآمد یا مشارکت در رای گیری ها استفاده می شود. براساس داده های مساری،‌ این کوین موفق شده از ابتدای سال جاری در حدود ۳۰۳۱٪ رشد کند.

ترا

ترا (Terra) یک اکوسیستم مالی است که شامل تسهیل کننده استیبل کوین ها، دارایی های مصنوعی، حساب های پس انداز و موارد دیگر می شود. کوین این اکوسیستم LUNA، رشدی ۲۷۸۴ درصدی از ابتدای سال جاری میلادی داشته است.

طبق گزارش مساری، این دو پلتفرم بسیار ارزان تر و کارآمدتر از رقبای خود در عرصه دیفای هستند. به همین دلیل، این دو شاهد رشد چشمگیری در محبوبیت خود بین کاربران بودند. از جمله رقبای این دو پلتفرم می توان به اتریوم، یونی سواپ و آوه اشاره کرد.

مشکلات اتریوم

با اینکه بیشتر برنامه های دیفای در اتریوم ساخته می شوند، اما این پلتفرم با مشکلاتی همچون ازدحام، کارکرد نامناسب و هزینه بالای تراکنش ها دست و پنجه نرم می کند. همه این مشکلات باعث شده اند که برنامه های جدید در سایر بلاکچین ها ایجاد شوند و به همین دلیل تحت نظر تریدرها قرار گرفته اند.

به گزارش مساری، هم اکنون بایننس اسمارت چین بعد از اتریوم به بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند تبدیل شده است. یکی از دلایلی که در محبوبیت بایننس اسمارت چین نقش داشته، هزینه های بالای شبکه اتریوم بوده است.

مت آرون (Matt Aaron)، بنیانگذار UniWhales که تراکنش های بزرگ دیفای را ردیابی می کند، در این خصوص گفت:

ظهور Pancake Swap مستقیماً به هزینه های بالای اتریوم مربوط میشود که از توان بسیاری از تریدرها خارج شده است.

طبق گزارش مساری، هزینه های بالای شبکه اتریوم سبب شده تا تریدرهای بسیاری به بایننس اسمارت چین مهاجرت کنند. پلتفرم Pancake Swap نیز به محبوب ترین پلتفرم تبدیل شده است.

به گزارش مساری، در حال حاضر پروژه های بسیاری در حال توسعه در بستر ترا هستند. همین موضوع سبب شده توجه ها به استیبل کوین ترا افزایش یابد. در همین راستا، چندی پیش شرکت گلکسی دیجیتال ۲۵ میلیون دلار در این پلتفرم سرمایه گذاری کرد.

در پاسخ به این مشکلات، اتریوم در حال توسعه آپگریدی به نام ETH 2.0 است که قصد دارد شبکه اتریوم را سریع تر و امن تر کند. اما طبق برآوردها تکمیل این پروژه به سال ها زمان نیاز خواهد داشت و همین موضوع رقابت را برای اتریوم بیش از پیش دشوار کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx