پیروزی های پیاپی ریپل با رشد چشمگیر XRP همراه شده است

پیروزی های پیاپی ریپل با رشد چشمگیر XRP همراه شده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1374 نفر

پیروزی های پیاپی ریپل با رشد چشمگیر XRP همراه شده است

XRP، توکن بومی پلتفرم پرداختی ریپل، که از دسامبر سال گذشته شاهد اتفاقات تلخی بوده است، با پیروزی های ریپل در دادگاه موفق شده به روزهای خوب خود باز گردد.

توکن XRP روز گذشته با رشدی ۳۰ درصدی موفق شد قیمت خود را از ۱ دلار به ۱.۳۰ دلار افزایش بدهد. روند صعودی ریپل امروز نیز ادامه داشته و این ارز به بالاترین سطح خود در ماه های اخیر صعود کرده است. هم اکنون در زمان نگارش این مطلب ریپل در سطح ۱.۵ دلاری معامله می شود.

 

نمودار ریپلنمودار ریپل

مشکلات قانونی ریپل

افزایش چشمگیر قیمت XRP در حالی رخ داده که این شرکت از ماه دسامبر سال گذشته درگیر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بوده است.

همانطور که می دانید این کمیسیون ریپل را به فروش غیرقانونی XRP به صورت اوراق بهادار به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار متهم کرده است. در پاسخ، شرکت ریپل این اتهامات را رد کرده و از کمیسیون درخواست کرده که با XRP مانند سایر ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و یا اتریوم رفتار شود.

با رسمی شدن این شکایت و تبعاتی که برای ریپل به دنبال داشت،‌ توکن XRP تا ۰.۱۷ دلار سقوط کرد. خوشبختانه این توکن موفق شده ضررهای ناشی از این شکایت را جبران کرده و رشد خوبی را برای خود رقم بزند.

افزایش قیمت ریپل در زمانی رخ داده که ارزهایی مطرحی همچون بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین نیز موفق شدند رکوردهای جدیدی را برای خود ثبت کنند. ریپل هم اکنون با سرمایه بازار بالغ بر ۵۲ میلیارد دلار، بعد از ارزهای یاد شده در رتبه چهارم ارزهای ارزشمند بازار قرار گرفته است.

هفته خوب ریپل

این شرکت به تازگی موفق شد مانع انتشار سوابق مالی مدیرعامل خود، برد گارلینک هاوس و مدیرعامل سابق این شرکت،‌ کریس لارسن، بشود. اوایل هفته گذشته نیز این شرکت پیروزی دیگری را بدست آورد و SEC را ملزم به ارائه اسنادی در خصوص سیاست های فکری این کمیسیون در خصوص سایر ارزهای دیجیتال کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx