برنامه ریزی های مربوط به عرضه سهام تلگرام کلید خورد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1412 نفر

برنامه ریزی های مربوط به عرضه سهام تلگرام کلید خورد!

طبق گزارش، شرکت برنامه پیام رسان محبوب تلگرام، قصد دارد طی دو سال آینده به صورت عمومی، سهام خود را عرضه کند.

برنامه تلگرام بدلیل ویژگی های محبوبی که دارد طرفداران زیادی در جهان دارد و اگر پروژه ارز دیجیتال خود را با موافقت نهادهای مربوطه پشت سر می گذاشت، قطعا در جامعه ارزهای دیجیتال نیز موفق عمل می کرد و سرمایه گذاران زیادی به سمت ارز دیجیتال این برنامه جذب می شدند.

اکنون گفته می شود که تلگرام قصد دارد سهام خود را طی دو سال آینده و با ارزیابی ۳۰ الی ۵۰ میلیارد دلار، به صورت عمومی عرضه کند.
بر اساس گزارش، تلگـرام برای لیست شدن در بازار بورس سهام نزدک Nasdaq یا بورس اوراق بهادار هنگ کنگ اقدام می کند.
روزنامه تجارت روسیه روز دوشنبه با استناد به منابع مختلفی، تایید کرد که تلگرام بررسی های لازم را برای لیست شدن انجام داده است.

تلگرام در حال تصمیم گیری برای انتخاب مناسب ترین منطقه برای عمومی شدن است. گزینه احتمالی، بازار بورس نزدک یا بورس اوراق بهادار هنگ کنگ است.
احتمال دارد که هنگ کنگ به حوزه انتخابی این شرکت تبدیل شود، زیرا بیش از ۴۰٪ از کاربران تلگـرام در آسیا مستقر هستند. پیش بینی می شود با زمان عرضه اولیه در سال ۲۰۲۳، این میزان به ۵۰٪ نزدیک شود و تعداد کل کاربران به حدود ۱ میلیارد نفر برسد.

به گفته پاول دوروف بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام، بودجه تازه به تلگـرام این امکان را می دهد تا “در عین پایبندی به ارزش های خود و مستقل ماندن” به اطلاع رسانی جهانی خود ادامه دهد.

دلیل دیگر تلگرام برای انتخاب هنگ کنگ برای لیست عرضه اولیه خود، می تواند اختلاف طولانی مدت این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باشد. چرا که تلگـرام را مجبور به ترک پروژه ارز دیجیتال خود، با نام (TON) کرد.

در سال ۲۰۱۹ ، SEC ادعا کرد که عرضه اولیه ارز دیجیتال تلگرام، یک پیشنهاد غیرقانونی است و به دنبال آن تلگرام را به دادگاه کشاند و طبق گزارش های قبل،‌ سرانجام، شرکت تلگـرام مجبور شد که بیشتر پول های جمع آوری شده را به سرمایه گذاران پس دهد و با پرداخت جریمه ۱۸.۵ میلیون دلاری، پرونده را حل و فصل کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx