امکان ترید سهام های توکنیزه شده در صرافی بایننس راه اندازی شد

امکان ترید سهام های توکنیزه شده در صرافی بایننس راه اندازی شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2370 نفر

امکان ترید سهام های توکنیزه شده در صرافی بایننس راه اندازی شد

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس نیز بعد از FTX و Bittrex Global پا به دنیای ترید سهام های توکنیزه شده گذاشت.

این صرافی کار خود را با سهام شرکت تسلا آغاز کرده است. بنابراین، کاربران این صرافی می توانند هم اکنون برای خرید سهام شرکت تسلا به صورت توکن اقدام کنند.

هر توکن سهام تسلا بیانگر یک سهام این شرکت است. اما نکته جالب اینجا است که کاربران می توانند کسری از یک سهم تسلا که حداقل آن برابر با یک صدم است را خریداری کنند.

کسری شدن توکن سهام ها آنها را مقرون به صرفه تر می کند. به عنوان مثال یک سهام تسلا در حال حاضر حدود ۷۰۰ دلار قیمت دارد، که نسبتا بسیار گران است. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس در این خصوص گفت:

توکن های سهام نشان می دهند که چگونه می توان انتقال ارزش را به صورت یکپارچه تر، با کاهش هزینه های دسترسی و بدون آسیب رساندن به رعایت قوانین و مسائل امنیتی، انجام بدهیم.

در اوایل سال جاری که خدمات ترید سهام های توکنیزه شده راه اندازی شد، چانگ پنگ ژائو اعلام کرده بود که صرافی بایننس نیز در حال بررسی ارائه این سرویس است. ژائو در آن زمان با اشاره به ارائه خدمات مشابه در FTX گفت:

ما تلاش می کنیم وقتی نوآوری خوب است از نوآوری کپی کنیم.

صرافی بایننس نیز برای راه اندازی این سرویس مانند FTX و Bittrex Global با شرکت مالی CM Equity AG در آلمان و شرکت توکن سازی Digital Assets AG مستقر در سوئیس همکاری کرده است.

ترید بدون کمیسیون

لازم به ذکر است که ترید توکن های سهام دیجیتال بدون کارمزد انجام می شود. باید به این نکته نیز توجه داشت که مشارکت در ترید این توکن ها برای حوزه های قضایی مانند چین، ترکیه و ایالات متحده امکان پذیر نیست. به علاوه برای واجد شرایط بودن به عنوان یک تریدر توکن های سهام دیجیتال در این صرافی، باید پروسه احراز هویت را تکمیل کرد.

انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که این صرافی در سه ماهه اول سال جاری میلادی عملکرد موفقی داشته است. حجم معاملات صرافی بایننس در حدود ۲۶۰٪ افزایش یافته و تعداد کاربران نیز ۳۴۶٪ رشد کرده است. در عین حال، توکن بومی این صرافی نیز تاکنون ۹۰۰٪ رشد کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx