برگزاری نمایشگاه هنری NFT توسط سازمان یونیسف

یونیسف
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1144 نفر

برگزاری نمایشگاه هنری NFT توسط سازمان یونیسف

یونیسف (UNICEF) امروز اعلام کرد; مجموعه‌‌ای از توکن‌های غیر مثلی (NFT) را بر روی شبکه اتریوم راه اندازی می‌کند. این اتفاق به منظور جشن ۷۵مین سالگرد این آژانس است.
یونیسف گفت سود‌های به دست آمده از راه‌اندازی NFT در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲; برای حمایت از پروژه‌های متعددی مانند طرح گیگا (Giga Plan) به منظور سرمایه‌گذاری در دسترسی کودکان دنیا به اینترنت، برگزار می‌شود. این نمایشگاه توسط هنرمند دیجیتال و دانشمند داده Nadieh Bremer به نام “پادشاهی‌های تکه تکه” برگزار می گردد.

برنامه گیگا یک پروژه جهانی است که در سال ۲۰۱۹ توسط یونیسف و اتحادیه ارتباطات دوربرد بین‌المللی (International Telecommunication Union) راه اندازی شد. این پروژه به منظور اتصال هر مدرسه‌ای به اینترنت انجام شده است. با استفاده از این پروژه; کودکان می‌توانند به اطلاعات بر بستر وب دسترسی داشته باشند.

 

پادشاهی تکه تکه

مجموعه “پادشاهی تکه تکه” با همکاری بازار NFT مانند Snowcrash Labs، موسس اتریوم، متاگود (Metagood) و دیگر شرکت‌ها که در برگیرنده ۱۰۰۰ توکن غیر مثلی هستند، برگزار می‌شود. یونیسف می‌گوید به منظور انتشار اهمیت طرح گیگا; هر NFT با استفاده از داده جمع آوری شده از ۲۸۲،۰۰۰ مدرسه در ۲۱ کشور دنیا کشیده شده است.

هنر Bremer نقش بسیار مهمی را در آن بازی می‌کند. این ایده از کار هنری Mary Blair با نام “جهان کوچکی است” الهام گرفته شده است. Bremer‌ می‌گوید او کار خود را با ایده گرفتن از شکل‌های هندسی ساده; مانند مربع‌ها، دایره‌ها و مثلث‌ها شروع کرده است تا مجموعه‌ها و شهرها را بسازد. در طرح نهایی، هر مدرسه به یک مربع کوچک تبدیل شده که با مدرسه‌های دیگر همبند شده تا قلمروها را بسازند. و بین آن‌هایی که به اینترنت وصل هستند و آن‌های که وصل نیستند یک شکاف وجود داشته باشد.

اگر شما به آن مانند یک جمع آوری پول برای آژانس ملل متحد نگاه می‌کنید که سال‌ها از کودکان خواسته شده برای یونیسف در هالوین هدیه جمع آوری کنند، اشتباه است. یونیسف به تکنولوژی بلاک چین از قبل از سال ۲۰۱۹ وارد شده است. ورود به این عرصه; با راه اندازی CryptoFund همراه بود که به موسسات این اجازه را می‌دهد رمزارزها را دریافت، نگهداری یا توزیع کنند.

 

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx