ارزش بازار توکن‌های هواداری تا ۵ سال آینده به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

چیلیز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1166 نفر

ارزش بازار توکن‌های هواداری تا ۵ سال آینده به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

بازار توکن‌های هواداری از نظر ارزش بازار رشد خیره کننده‌ای داشته است; افزایش ۱۵۷ میلیون دلار از نظر ارزش بازار از ماه ژوئن.

با توجه به داده‌های وبسایت توکن طرفداری، FanMarketCap، ارزش بازار تمام توکن‌های هواداری بالای ۴۷۱ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این مقدار تقریبا ۶۰.۴ درصد بالاتر از مقدار ثبت شده در اواسط ماه ژوئن یعنی ۲۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ است.

حجم روزانه بازار این توکن‌ها به ۲۷۰.۲ میلیون دلار در لحظه نگارش این مقاله رسیده است.

با توجه به FanTokenStats; برخی از باارزش‌ترین توکن‌های هواداری مانند پاریس اند ژرمن (PSG) و منچستر سیتی (CITY)توسط Socios، فراهم‌کننده توکن هواداری، و بر بستر بلاک چین چیلیز به وجود آمده‌اند.

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی در جهان، نیز یک بازی گردان اصلی در زمینه توکن‌های هواداری است. بایننس پلت‌فرم خود را در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد. توکن لاتزیو (LAZIO) که بر روی پلت فرم راه اندازی توکن‌های بایننس، Binance Launchpad، تاسیس شده است; یکی از باارزش‌ توکن‌های هواداری از نظر ارزش بازار است. ارزش بازار این توکن در حدود ۵۱ میلیون دلار گزارش شده است.

 

موسس و مدیرعامل Socios و چیلیز

الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، موسس و مدیر عامل Socios و چیلیز به کوین تلگراف گفت تمام این توکن‌ها بر روی شبکه Socios و چیلیز تا الان به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار به فروش رسیده اند. او پیش بینی کرد که حجم بازار توکن‌های هواداری و توکن‌های اجتماعی تا ۱۰ میلیارد دلار در ۵ سال آینده، رشد خواهد کرد.

این توکن‌ها، شکلی از دارایی‌های دیجیتال است که به سرمایه گذاران قابلیت‌هایی مانند رای دادن به تصمیمات گرفته شده در باشگاه; طراحی کالاها; جوایز و همچنین فعالیت‌های دیگری که طرفداران باشگاه یا موزیک می‌توانند در آن حضور داشته باشند، می‌دهند.

دریفوس تاکید کرد که توکن‌های هواداری رمزارز نیستند. اما می‌توان آن‌ها را دارایی‌های دیجیتال دانست. این بدان معنی است که; شما نمی‌توانید برای خرید چیزی، توکن خود را بفروشید. شما می‌توانید با داشتن این توکن از مزایای هواداری لذت ببرید. او همچنین اشاره کرد که موارد استفاده از توکن‌های هواداری برای هواداران و تریدرها کاملا متفاوت است. طرفدارها می‌توانند توکن‌های خود را نگه دارند، در حالی که تریدرها با آن‌ها ترید می‌کنند.

با توجه به مدیرعامل، منابعی مانند CoinMarketCap و CoinGecko اخیرا قیمت اولیه توکن‌های هواداری ساخته شده در Socios را به درستی اعلام نکرده‌اند; که تقریبا حدود ۲ دلار به ازای هر توکن است. به طور مثال، CITY در ابتدا ۲ دلار قیمت گذاری شده بود; در حالیکه در CoinMarketCap و CoinGecko این مقدار ۱۰ دلار گزارش شده است.

 

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx