بلاکچین و متاورس در نمایشگاه CES غوغا به پا می‌کنند

بلاکچین و متاورس در نمایشگاه CES غوغا به پا می‌کنند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 943 نفر

بلاکچین و متاورس در نمایشگاه CES غوغا به پا می‌کنند

فناوری بلاک چین، متاورس و NFT قرار است در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) این هفته در لاس وگاس سر و صدا به پا کنند.

CES رویدادی سالانه است که نمایشگاه‌هایی از آخرین پیشرفت‌های فناوری و سخنرانی‌های کلیدی غول‌هایی مانند ال‌جی، سامسونگ، آمازون، انویدیا و سونی برگزار می‌کند.

نمایشگاه CES

رویداد امسال بین ۵ تا ۷ ژانویه برگزار می‌شود و میزبان بیش از ۲۲۰۰ غرفه‌دار خواهد بود و شرکت‌های رمزنگاری و NFT علاوه بر سازندگان گجت‌های چندساله و تولیدکنندگان تلویزیون به این رویداد پیوسته‌اند.

از نظر بخش بلاک چین، غرفه دارانی که در دسته ارزهای دیجیتال گروه بندی می شوند شامل مشتقات و صرافی NFT به نام FTX، پلتفرم NFT  به نام Blockparty و توسعه دهندگان نرم افزار و سخت افزار NFT Atomic Form هستند.

در سخنرانی‌های اصلی رویداد، چهره‌های رمزنگاری شامل کلارا تسائو (Clara Tsao)، مدیر موسس Filecoin، توشار ندکامی (Tushar Nadkami)، مدیر رشد و محصول شبکه سلسیوس، فریار شیرزاد (Faryar Shirzad)، مدیر ارشد سیاست‌گذاری Coinbase و اریک کالدرون (Erick Calderon)، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت Art Blocks، حضور خواهند داشت.

«آیا استیبل کوین ها واقعاً پایدار هستند؟ چگونه بانک‌های سنتی از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند؟ آیا شرکت من باید پرداخت های رمزنگاری شده را بپذیرد؟ پیش‌نمایش پنل رمزگشایی رمزگشایی می‌گوید: ما با  کمک کارشناسان بزرگ به این سوالات پاسخ می‌دهیم. این مجموعه شامل ندکامی، تسائو، مدیر عامل Transform Ventures، میاکل ترپین (Michael Terpin) و مدیر اجرایی Blockchain Association، کریستین اسمیت (Kristin Smith) است.

به گفته سازمان‌دهنده کنفرانس انجمن فناوری مصرف‌کننده، چندین برند برتر از مکان‌های خود در این رویداد برای کاوش و ترویج پیشرفت‌های فناوری Metaverse مانند «سخت‌افزار، نرم‌افزار، و بلاک چین و رمزارز» استفاده خواهند کرد.

سامسونگ

برایان کومیسکی (Brian Comiskey)، مدیر ارشد اطلاعات صنعت CTA، در صحبت با برنامه های سامسونگ برای CES – این شرکت تولید کننده اخیراً با اعلام پلت فرم NFT برای تلویزیون های هوشمند جدید خود، ابتکارات بلاک چین خود را افزایش داده است-گفت:

ما واقعاً به سامسونگ نگاه خواهیم کرد. پیشرفت‌های گوشی‌های هوشمند آن‌ها در نمایشگاه، حوزه جالبی برای تماشای سخت‌افزار Metaverse خواهد بود. تلویزیون‌های آن‌ها حتی قرار است کارهایی را که می‌توانند برای متاورس انجام دهند را به نمایش بگذارند.

او همچنین اعلام کرد:

آنها واقعاً در تلاش هستند تا هسته مرکزی یک مرحله ای برای اقتصادها و فناوری های مختلف مبتنی بر اینترنت باشند.

کومیسکی هنگام صحبت در مورد علاقه شرکت های بزرگ، اظهارات صعودی را در مورد ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین و NFT ها بیان کرد و آنها را “تکامل آینده پرداخت ها و آنچه تجارت به نظر می رسد” که در کنار متاورس رشد خواهد یافت، عنوان کرد.

او گفت:

من فکر می‌کنم NFTها و ارزهای دیجیتال واقعاً فرصتی را برای بلاک چین فراهم کرده‌اند تا به محبوبیت بیشتر در بین مصرف‌کنندگان دست یابد.

تحلیلگر اصلی در شرکت تحلیل تحقیقات فناوری لوپز ریسرچ

ماریبل لوپز (Maribel Lopez )، تحلیلگر اصلی در شرکت تحلیل تحقیقات فناوری لوپز ریسرچ، در گفت‌وگو با وال استریت ژورنال در ۴ ژانویه گفت که اگرچه NFT و متاورس هنوز برای بسیاری از شرکت‌های برتر فناوری جدیدی هستند، اما در حوزه بلاک چین در سال ۲۰۲۲ پیشرو خواهند بود که با چشم اندازهای پشت رویدادهای سالانه CES مطابقت دارد.

آیا در موضوعات متاورس و NFT کمی از هم قطارهایمان جلوتر هستیم؟ آره. اما این چیزی است که CES در مورد آن به بحث و بررسی می‌پردازد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx