بن گویرتزل، توسعه دهنده ربات سوفیا: کاردانو از رقبای خود کاملا برتر است

بن گویرتزل، توسعه دهنده ربات سوفیا: کاردانو از رقبای خود کاملا برتر است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1368 نفر

بن گویرتزل، توسعه دهنده ربات سوفیا: کاردانو از رقبای خود کاملا برتر است

بن گویرتزل (Ben Goertzel)، مدیر عامل سینگیولریتی نت (SingularityNET)، که به دلیل توسعه نرم افزار هوش مصنوعی ربات انسان نمای سوفیا شهرت دارد، با انتشار توییتی بلاکچین کاردانو را ستایش کرد و این پروژه را در مقایسه با رقبای خود کاملا برتر نامید.

در سپتامبر سال گذشته، سینگیولریتی نت اعلام کرد که توکن این پلتفرم به نام AGIX با مهاجرت جزئی به شبکه کاردانو مالتی چین خواهد شد. گویرتزل همچنین در گفتگوی خود با چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، اعلام کرد که اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است همه چیز به کاردانو به عنوان بزرگترین بلاکچین اثبات سهام منتقل شود.

همانطور که می دانید قابلیت تبدیل کننده توکن های ERC20 کاردانو که امکان مهاجرت آسان دارایی های اتریوم به کاردانو را فراهم می کند، طبق برنامه ریزی ها این هفته راه اندازی خواهد شد. در این راستا، فرانسیسکو لادینو (Francisco Landino)، مدیر پروژه کاردانو، در یک رویداد اخیر نحوه انتقال توکن AGIX را به شبکه کاردانو تشریح کرد.

در پادکستی بن گویرتزل اعلام کرد در سال ۱۹۹۳ زمانی که هاسکینسون تنها ۵ سال سن داشت، کدنویسی را با هاسکل (Haskell) آغاز کرد.

لازم به ذکر است که هاسکل به عنوان پایه زبان برنامه نویسی قراردادهای هوشمند کاردانو به نام پلوتوس (Plutus) عمل می کند. از همین رو، این بلاکچین انتخاب مناسبی برای گویرتزل بوده است.

در طرف مقابل، بن گویرتزل مشکل مقیاس پذیری اتریوم را به عنوان دلیل اصلی این مهاجرت اعلام کرد که فاز دومش از ماه فوریه استارت خورده است.

در ماه مه، پس از انجام یک هارد فورک توکن جدید AGIX که با کاردانو سازگار است، جایگزین توکن قبلی AGI شد. AGIX در حال حاضر بیش از ۵٪ رشد کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx