تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بایننس کوین، چین لینک و سولانا

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1339 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بایننس کوین، چین لینک و سولانا

حجم معاملات برخی از آلت کوین ها در یک روز گذشته با افزایش محسوسی همراه بوده است، که بیانگر روند صعودی احتمالی این رمزارزها در آینده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

علیرغم محدودیت های اعمال شده از سوی ناظر امور مالی بریتانیا برای فعالیت صرافی بایننس در بریتانیا، رمزارز BNB به حرکت صعودی خود ادامه داد.

نمودار بایننس کوین

نمودار ۴ ساعته نشان دهنده اصلاح جزیی است. با این حال بایننس کوین وضعیت با ثباتی را پشت سر گذاشت. شاخص RSI به سمت محدوده اشباع خرید در حرکت است. شاخص جریان پول چایکین نیز حاکی از افزایش سرمایه ورودی به این آلت کوین است. باند بولینگر بیانگر ثبات قیمت در کوتاه مدت است. ارزش بازار BNB نیز ۵.۵۷٪ افزایش یافته و حجم معاملات نیز شاهد افزایشی ۲۰ درصدی بوده است.

تحلیل چین لینک (LINK)

نمودار ۴ ساعته حاکی از حرکت صعودی برای چین لینک است. LINK در روز گذشته موفق شده بود از مقاومت ۲۰ دلار پیش روی خود عبور کند.

نمودار چین لینک

درصورتی که LINK دوباره از سد این مقاومت بگذرد، مقاومت بعدی پیش روی این آلت کوین سطح ۲۶ دلار خواهد بود. شاخص MACD بیانگر واگرایی صعودی از تاریخ ۲۷ ژوئن بوده و از آن تاریخ چین لینک سیر صعودی داشته است. وجود پارابولیک سار زیر کندل استیک این موضوع را تایید می کند. در نهایت اندیکاتور باند بولینگر نیز حاکی از افزایش قیمت برای LINK است.

تحلیل سولانا (SOL)

در چند هفته گذشته سولانا موفق شده بخشی از ضررهای ناشی از سقوط بازار را جبران کند. شاخص RSI نیز نشان می دهد که فشار برای خرید افزایش یافته است.

نمودار سولانا

اندیکاتور پارابولیک سار نیز حاکی از صعود احتمالی برای سولانا است. درصورتی که قیمت سولانا افزایش یابد، احتمال می رود روند صعودی این رمزارز در مقاومت ۴۱ دلار کند شود. باند بولینگر نیز نشان دهنده روند صعودی برای این آلت کوین است. در عین حال واگرایی مشاهده شده نشان دهنده نوسانات در روزهای آتی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx