تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ماتیک، ایاس و مونرو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ماتیک، ایاس و مونرو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1442 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ماتیک، ایاس و مونرو

درصورتی که بیت کوین قیمت خود را در بازه حمایتی ۳۰ تا ۳۳ هزار دلار حفظ کند، این آلت کوین ها می توانند شاهد رشد در قیمت های خود باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در رشد کوتاه مدت خود موفق به عبور از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۱۰۱۴ دلار) در ۲۶ و ۲۷ مه نشد. این موضوع بیانگر دفاع شدید خرس ها از این سطح است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱۳۲۷ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان دهنده برتری خرس ها است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

درصورتی که بیت کوین به زیر حمایت ۳۳۰۰۰ دلار نزول کند، احتمال سقوط تا بازه حمایتی ۳۰۰۰۰ – ۲۸۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت. در صورت شکست این سطح، ریزش بیت کوین حتی می تواند تا ۲۰۰۰۰ دلار ادامه داشته باشد.

هر چه BTC مدت زمانی بیشتری را زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه سپری کند، به همان اندازه کار گاوها برای آغاز روند صعودی دشوار خواهد بود.

هرچند که اگر قیمت از سطوح فعلی و یا از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه افزایش یابد، BTC می تواند تا ۴۸۲۳۱ دلار صعود کند.

تحلیل ماتیک (MATIC)

ماتیک امروز موفق شد از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۵۸ دلار) عبور کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص RSI در محدوده مثبتی قرار دارند که نشان دهنده هموار بودن مسیر صعودی است.

نمودار ماتیک

نمودار ماتیک

با این وجود یک الگوی مثلث متقارن شکل گرفته که بیانگر عدم اطمینان بین خرس ها و گاوها است. درصورت افزایش قیمت از خط مقاومت مثلث، این آلت کوین می تواند تا ۲.۷۰ و حتی ۴.۲۰ دلار ادامه بدهد.

اما بر خلاف این دیدگاه، اگر قیمت از این مقاومت نزول کند، ماتیک در داخل مثلث قرار خواهد گرفت. بسته شدن قیمت زیر این مقاومت، منجر به سقوط به ۰.۸۰ دلار خواهد شد.

تحلیل ایاس (EOS)

در ۲۷ مه ایاس برای بهبود وضعیت خود تلاش کرد که در بازه ۷.۸۹ دلار متوقف شد. اما نکته مثبت عدم نزول قیمت به زیر میانگین ۵.۶۰ دلاری بود. این موضوع نشان می دهد که تریدرها منتظر کاهش قیمت برای خرید نیستند.

نمودار ایاس

نمودار ایاس

اگر گاوها موفق به بستن قیمت بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۹۵ دلار) شوند، احتمال صعود به سطوح ۹.۲۳ و ۱۰.۵۷ دلار افزایش خواهد یافت.

اما اگر روند صعودی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یا در سطح ۷.۸۹ دلار متوقف شود، احتمال نزول به زیر ۵.۶۰ دلار افزایش می یابد. این موضوع می تواند منجر به سقوط EOS به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴.۵۲ دلار) و سپس ۳.۵۷ دلار شود.

تحلیل مونرو (XMR)

تلاش های خرس ها در چند روز گذشته برای پایین کشیدن مونرو به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۲۲۲ دلار) با موفقیت همراه نبوده است. این مسئله بیانگر انباشت در سطوح فعلی است.

نمودار مونرو

نمودار مونرو

گاوها در ۲۹ مه برای افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۴ دلار) تلاش کردند اما دم بلند کندل استیک نشان از فروش در سطوح بالا می دهد. با این وجود گاوها تسلیم نشده و در تلاش برای عبور از این مانع هستند.

درصورتی که موفق شوند، یک روند صعودی آغاز خواهد شد که ممکن است تا ۳۶۸ دلار ادامه داشته باشد. انتظار میرود مقاومت شدیدی در این سطح وجود داشته باشد.

اما درصورتی که مونرو به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه نزول کند، احتمال سقوط تا ۱۷۵ و سپس ۱۲۴ دلار وجود خواهد داشت.

 

همراه ما باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx