تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، ترا و ویچین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1066 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، کاردانو، ترا و ویچین

تثبیت بیت کوین نزدیک سطح ۵۰ هزار دلار نشان دهنده یک بازار استوار است. همین موضوع می تواند خریداران را به خرید برخی از آلت کوین ها سوق بدهد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۲۷ آگوست قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۶۸۲۳ دلار) افزایش یافت. اما همچنان گاوها موفق به عبور از محدوده مقاومتی ۵۰,۰۰۰ – ۵۰,۵۰۰ دلار نشده اند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها قصد تسلیم شدن ندارند.

نمودار بیت کوین

اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، این موضوع نشان دهنده برداشت سود توسط تریدرها خواهد بود. در این حالت ممکن است قیمت به ۴۳,۹۲۷ و سپس ۴۲,۴۵۱ دلار کاهش یابد. اگر قیمت از این حمایت افزایش یابد، بیت کوین در روزهای آتی در بازه ۴۲,۴۵۱ – ۵۰۰۰۰ دلار در نوسان خواهد بود. درصورتی که قیمت از محدوده مقاومتی فوق افزایش یابد، می توان انتظار صعود تا ۶۰۰۰۰ دلار را داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در بازه ۲.۹۷ – ۲.۴۷ دلار در نوسان بوده است. قیمت در ۲۶ آگوست به ۲.۴۷ دلار نزول کرد. اما افزایش سریع قیمت از این سطح نشان می دهد که گاوها این سطح را به حمایت تبدیل کرده اند.

نمودار کاردانو

قرار گرفتن نزدیک بالاترین سطح تاریخی نشانه خوبی است و بیانگر این موضوع است که تریدرها به هنگام کاهش قیمت حجم خرید را افزایش می دهند. میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر گاوها موفق به عبور از مقاومت روانی ۳ دلار تلاش شوند، می توان انتظار صعود تا ۳.۵۰ دلار را داشت. اما برخلاف دیدگاه فوق در صورت نزول قیمت از محدوده مقاومتی ۲.۹۷ – ۳ دلار، این آلت کوین در روزهای آتی در بازه فوق در نوسان خواهد بود. اما بسته شدن قیمت زیر ۲.۴۷ دلار بیانگر ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود.

تحلیل ترا (LUNA)

ترا در یک روند صعودی قدرتمند قرار گرفته است. در ۲۷ آگوست قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۶.۴۲ دلار) افزایش یافت. این موضوع نشان می دهد که همچنان احساس مثبت است.

نمودار ترا

میانگین های متحرک صعودی شده اند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. در مسیر صعودی اولین هدف صعود به ۴۳ دلار و سپس ۵۰ دلار است. با این حال، دم بلند کندل استیک بیانگر دفاع شدید خرس ها است. اگر قیمت از ۳۲ دلار کاهش یابد، می توان انتظار نزول قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را داشت.

تحلیل ویچین (VET)

بعد از بهبود قیمت خود از کف ۰.۰۵ دلاری در ۲۱ جولای، ویچین یک الگوی آویز شکل داده است.

نمودار ویچین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۱ دلار) مسطح شده و شاخص RSI به نقطه میانی نزول کرده است. این موضوع نشان دهنده تعادل بین تقاضا و عرضه است. بسته شدن ویچین بالای خط مقاومت آویز حاکی از تداوم روند صعودی خواهد بود. در این صورت می توان انتظار صعود این آلت کوین را به ۰.۱۶ دلار و سپس ۰.۱۹ دلار داشت. اما، در صورت نزول قیمت به زیر حمایت آویز، روند صعودی معکوس خواهد شد. ممکن است در این شرایط قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۱۳۱۳ دلار) نزول کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx